A korábbi boxermotor 3.4 literes lökettérfogatát 3.6 literre növelték, a teljesítmény pedig 320 lóerő lett, a korábbi 300 lóerővel szemben. Az új motorral a 911-es megközelíti a 911 Turbo menetteljesítmény adatit. A végsebesség 285 km/óra, a gyorsulás százra 5 másodpercig tart a hátsó és 5.2-ig az összkerékhajtásos 911-esnél.

A 911-es sorozat mind a négy modellje, a 911-es Coupé és a Cabriolet, valamint az összkerékhajtásos Carrera 4 Coupé és Cabriolet is új orrkialakítást kap. A modellfrissítés eredményeként az új frontrész erősebben különbözik a Boxsterétől és a 911 Turbóéhoz hasonlít. Elölről az új 911-est a lökhárítóban lévő levegőbeömlő-nyílásokról ismerhető fel, oldalról pedig a hátsó sárvédőn található nyílásról. Változik a 911-es hátsó formája is, nagyobb lesz a hátsó túlnyúlás és két ovális kipufogó csővéget kap mind a négy 911-es modell. A nyitott 911-esek hátsó ablaka az új változatokon már üvegből készül és fűtőszálakat is kap.