Új Citroen modellek és 30 %-os növekedés 2005-ig
A 750 milliárd forintnak megfelelő éves befektetéssel megvalósítandó terv értelmében a Citroen autói a jövőben erősebben különböznek majd a Peugeot azonos műszaki alapra épülő modelljeitől. A Citroen jelenleg nyereséget termel, ami nem kis részben a Xsara Picasso egyterű sikerének köszönhető.

Még nem teljesen biztos, hogy megvalósul egy a Saxónál kisebb kisautó terve. A C1 személyautó és esetleg haszonjármű változatban is piacra kerülhet mintegy négy év múlva. Várhatóan tolóajtót kap a vezető oldalán a kétajtós kiskocsi a hátsó két utas beülését megkönnyítendő. Az A18-as kódnéven fejlesztett miniegyterűt a Renault Twingóhoz és a Toyota Yaris-hoz hasonló koncepció szerint fejlesztik. Megvalósulása esetén haszonjármű kivitelben Peugeot emblémával is piacra kerülhet a még bizonytalan jövőjű autó. Az eddig kiszivárogtatott információk szerint 2003 végén, 2004 elején kerülhet gyártásba.

Újdonság lesz a C2-es, a Saxo 2003-ben megjelenő utódja. A hírek szerint a C2 sínen csúsztatható hátsó padot kap. Szintén új modell a Kacsa (2CV) örökébe lépő C3 2002 elejétől. A C3 1998-ban a Párizsi Autókiállításon koncepcióként debütált, a C2 és a Peugeot 107 közös alapjára épül majd. A C3 debütálását az idei Frankfurti Autószalonra időzíti a Citroen, bemutatása így fél évvel megelőzi a C3 Plurielét. 2002 tavaszára megvalósul az 1999-es Frankfurti szalonon bemutatott Pluriel koncepcióautó, amely egy kabrióként, zárt tetővel és platós kisteherautóként is használható jármű lesz. Továbbfejlesztését az tette lehetővé, hogy a C3-nak, az új Kacsának, nem lesz kétajtós változata, így a költség megtakarításából jutott a Pluriel sorozatgyártására. Nagy tervei vannak a Citroennek a C3 modellekkel, a termelési cél napi 1000 autó 2002 elejétől. A Citroen célja, hogy a C3 ne legyen sokkal drágább az öregedő Saxónál.

Az érdekes tetőmegoldású C4 váltja le a Xsarát 2003 végén, 2004 elején.

A C6 a C5-tel, a Peugeot 406 és a 607 utódával közös alapokra épül, belső terében a fa mellett más természetes anyag is helyet kaphat. Értesüléseink szerint a W 215 jelű Mercedes CL-hez hasonlóan kődíszítés kerülhet a Lignage tanulmányautó formáját öröklő C6-ba. A C5 orrát a 2004-es modellévre valószínűleg áttervezik a Citroennél. A PSA csúcsmodelljeinek presztízsét növelheti, ha a rebesgetett, a Forddal közösen fejlesztett V8-as motorok sorozatgyártásba kerülnek. Ez az erőforrás a nagy Volvók motorterében is megtalálható lesz.

Az Evasion utódja 2002 eljén kerülhet az autószalonokba. Orr-része az új Citroen stratégiának köszönhetően markánsan különbözhet a Peugeot 806-ost leváltó 807-től.

Az új modellek továbbra is a Peugeot autóival közös műszaki elemeket használnak majd. A kínálat bővítése ellenére hétről háromra csökken a padlólemezek száma a konszernen belül. A PSA nem tervezi a pénzügyi, értékesítési és reklámtevékenységének összevonását, ahogy azt a Renault és a Nissan teszi.