A személyautókon kívül Mercedes kishaszonjárművekkel is körözni lehetett az aszfaltcsíkon. A bemutatkozása óta igen népszerű Mercedes Vito mellett a nemrégiben megújult Sprintert is próbára lehetett tenni. A haszonjárművek között igazi különlegességnek számít az új Sprinter, mivel 160 lóerős dízelmotorja kézzel is kapcsolható, SprintShiftnek nevezett sebességváltóval is párosítható. A váltókar a megújult Sprinteren (az automata és a kézi kapcsolású változaton egyaránt) a Vitóhoz hasonlóan már a műszerfalon kap helyet, és nem a középső utas lába elől foglal el értékes teret.
A nagyobb haszonjárművek, az Actros és az Atego csak szemlélőként vettek részt az eseményen, őket csak álló helyzetben tekinthették meg a leendő vásárlók. A nagy teherautók mellett a szintén Mercedes termék, Brabus tuningos Smart mini is jelen volt.
A kipróbálható autókkal nem versenytempóban hajtottak végig a ringen a meghívottak. A teljes biztonság igényével megrendezett próbán közvetlenül a boxutca végén ellenőrizték, hogy minden utas biztonsági öve be van-e kapcsolva. A pályán a kanyarokat és a hosszú egyeneseket (a célegyenest is) bójákkal lassították le. Az autók csak egymás után haladhattak, előzésre a résztvevők és az autók védelme érdekében nem kerülhetett sor. A kanyarsebességet a sofőr vérmérséklete és a ring forgalma szabta meg.
A meghívott vendégek közül három szerencsés valódi versenyhangulatban is végigroboghatott a pályán. Ők utasként Zengő Zoltán AMG 190-es verseny Mercedesében tehettek egy-egy kört. Az egyik nyertes egy hatszázas Honda sportmotorral érkezett, így neki nem elsősorban a szédületes gyorsulás, hanem a műsorközlő szerint 380 lóerős AMG-Mercedes-szel elérhető kanyarsebesség nyújtott maradandó élményt.