Az MG Extreme járművek csak bemutató célokat szolgálnak, a bődületesen erős autókból nem készül sorozatgyártású változat. Hatfokozatú, soros kapcsolású váltót és 500 lóerős motort kap az MGF X Power. Vázát a középmotoros MGF roadster adja. Az MG Le Mans-i versenyautójából átvett turbómotor X-Trac márkájú versenyváltón keresztül hajtja a hátsó kereket.

Az eredetinél háromszor erősebb autó karosszériájába bukócsövet építettek be. A nyomtáv 100 mm-rel nagyobb a sorozatgyártású, vérpezsdítő vezetési élményt nyújtó széria roadsternél. Elöl 225/35-ös, hátul 265/35-ös gumik vívnak harcot az erőkkel 17 colos felniken.

Az MGF X Power orra az MG Lola Le Mans EX257 versenyautót idézi. A motor hűtését növelt teljesítményű hűtő javítja. Kiegészítésképpen az oldalsó levegőbelépő-nyílásokat is tágasabbra vették.

A Rover csoporthoz tartozó MG teljes megújulás és három, hazánkban is forgalmazandó új modell piacra dobása előtt áll. Az MG ZR a Rover 25, az MG ZS a 45-ös Rover sorozat, az MG ZT pedig a Rover zászlóshajója, 75-ös sportváltozata lesz, utóbbi maximálisan 375 lóerős teljesítménnyel.