A nap folyamán a Forddal versenyző pilóták voltak a leggyorsabbak, Francois Delecour a megrendezett 7 gyorsaságiból négyet nyert meg, míg csapattársa Carlos Sainz kettőt.
7. gyorsasági: PAVLIANI (24,45 km)
A második nap első gyorsaságiján a mezőny visszatért Pavlianiba, a szakaszt a Delecour Garataloup páros teljesítette a leggyorsabban Ford Focus WRC-vel. Második helyen ért célba a Harri Rovanpera-Risto Pietilainen páros Peugeot 206 WRC-vel, 8.7 másodperccel voltak lassabbak a Fordos párosnál. Petter Solberg szerezte meg a hetedik szakasz abszolút harmadik idejét, a norvég versenyző 9.2 másodperces hátrányt gyűjtött be.
Kenneth Eriksson (Hyundai Accent WRC) még a szakasz rajtjáig sem jutott el, turbó hiba miatt kiállt a versenyből. A Subaru Impreza WRC-vel versenyző Markko Martin-Michael Park páros autójának a futóműve összetört a szakasz célja előtt három kilométerrel, így fel kellet adniuk a versenyt.
8. gyorsasági: KAROUTES 1 (18,89 km)
Francois Delecour autózta a legjobb időt a nyolcadik speciálszakaszon. A francia pilóta elmondta: „Az első nap több különböző futóművet próbáltunk ki, de ezek nem javítottak az időnkön. Ma reggel a normál beállítást használtuk és a kocsi remek lett.”
Richard Burns-Robert Reid (Subaru Impreza WRC) páros szerezte meg a második helyet, ők 6.7 másodperccel hosszabb idő alatt teljesítették a 19 kilométeres távot. Harri Rovanpera-é lett a harmadik legjobb idő, ez 8.7 másodperccel volt rosszabb, mint az első helyezett ideje. A Mitsubishi technikai problémákkal küzdenek. Tommi Makinen-nek a váltóval, míg Freddy Loix-nak a motorral akadtak gondjai.
Az összetettben az élen továbbra is a McRae-Grist (Ford Focus WRC) páros áll az élen, csapattársaik a Sainz-Moya páros 18.7-másodperccel követik őket. A harmadik helyen a Subarus Burns-Reid páros áll 24.8 másodperces hátránnyal.
9. gyorsasági: LIVADIA (11,66 km)
A nap harmadik gyorsaságiján is egy Ford-os pilóta volt a leggyorsabb, nevezetesen Carlos Sainz. Francois Delecour szerezte meg a második helyet, mindössze egyetlen másodperccel volt lassabb spanyol csapattársánál. A Rovanpera-Pietilainen páros autózta a harmadik időt, Az ő Peugeot 206 WRC-jük tökéletesen működött. A Makinen-Mannisenmaki páros Mitsubishijének bal első kereke defektet kapott, ezért csak a tizedik időt autózták. Csapattársuk Freddy Loix késön jött ki a szervizparkból, ezért húsz másodperces büntetést kapott. Alister McRae Hyundai Accent WRC-jének egyik féltengelye eltört, ezért meg kellet állnia, hogy rögzítse azt, emiatt a 24 időt autózta.
10. gyorsasági: STIRI (9,34 km)
A verseny legrövidebb szakszán a Delecour-Grataloup páros volt a leggyorsabb. Csapattársaik a Ford-dalversenyző Sainz-Moya páros mindössze egy tizeddel voltak lassabbak náluk. A finn Tommi Makinen autózta a harmadik időt, ő is mindössze kettő tized másodperces hátránnyal ért célba.
Az összetett verseny első helyén továbbra is McRae állt, őt Sainz követte 18.7 másodperccel. Richard Burns-é volt a harmadik hely 24.8 másodperccel volt elmaradva az első helytől.
11. gyorsasági: GRAVIA (17,13 km)
Második szakaszgyőzelmét is megszerezte a spanyol Carlos Sainz. A Ford-dal versenyző pilóta három másodperccel autózott gyorsabban, mint a Subaru Impreza WRC-vel versenyző brit Richard Burns. Az abszolút harmadik időt a Colin McRae-Nicky Grist páros szerezte meg, ők 5.1 másodperccel voltak lassabbak csapattársaiknál.
Sainz aki egész nap remekül autózott és az összetettben megközelítette McRae-t így nyilatkozott: „Nem akarok az élről indulni holnap, de ha lassabban autóznék Richard beérne minket, szóval ez nem egyszerű helyzet.”
12. gyorsasági: IHONORI (23,00 km)
Az Akropolisz Rali második napján már negyedszer szerezte meg a legjobb időt a Delecour-Grataloup páros. 18 perc 13.2 másodperces idejük több mint tizenhárom másodperccel jobb, mint az előző napi ugyanezen a szakaszon Markko Martin által autózott legjobb idő. Miután a tizenegyedik speciálszakaszon tönkrement a szervo a Focusban elég nehézkesen ment a kormányzás a francia pilótának, ám a szervizben a hibát kijavították és ez egy első helyet jelentett a 12. gyorson. A szintén Forddal versenyző Carlos Sainz-Louis Moya páros érkezett másodikként a célba, csak három tizeddel voltak lassabbak.
Petter Solberg autózta a harmadik időt, 2,2 másodperccel volt lassabb mint Delecour.
Mindkét Mitsubishi-vel versenyző páros kikésett a rajtról a szerviz miatt, ezért Makinen 10 másodperces, míg Loix egy perces büntetést kapott.
13. gyorsasági: KAROUTES (18,89 km)
Visszatért a mezőny a reggeli nyolcadik gyorsasági helyszínére, ahol ezúttal Richard Burns (Subaru Impreza WRC) lett a leggyorsabb, 12 perc 3.4 másodperces idővel. Francois Delecour autózta az abszolút második időt, 1.1 másodperces hátrány gyűjtött be. Petter Solberg (Subaru) volt a harmadik leggyorsabb a szakaszon, 5.4 másodperccel volt lassabb, mint csapattársa.
A Második nap után az összetett verseny állása:
1. McRae-Grist Ford Focus WRC
2. Sainz-Moya Ford Focus WRC + 9.8
3. Burns-Reid Subaru Impreza WRC +14.8
4. Solberg-Mills Subaru Impreza WRC + 1 perc 0.7
5. Rovanpera-Pietilainen Peugeot 206 WRC +1 perc 13.6
6. Makinen-Mannisenmaki Mitsubishi Lancer +2perc 6.8
7. Delecour-Grataloup Ford Focus WRC+2 perc 41.8
A Második nap után az N csoportban a következő sorrend alakult ki:
1. Pozzo-Stillo Mitsubishi Lancer
2. Trelles-Del Bouno Mitsubishi Lancer +48.6
3. Ligato-Garcia Mitsubishi Lancer +4 perc 53.9
A Második nap után a Super 1600-as mezőny eredményei:
1. Loeb-Elena Citroen Saxo
2. Dalavilla-Chiapponi Fiat Punto R +1 perc 59.5
3. Stenshorne-Jenkins Ford Puma +8 perc 7.3
Az Akropolisz Rali utolsó befejező napján hét gyorsasági szakasz vár a versenyzőkre. Összesen 132 kilométernyi speciálszakaszt kell teljesíteni a párosoknak.