Egy korábbi autójuk ez az átalakított hármas Golf. A VR6-os blokk teljesítményét turbófeltöltő beépítésével növelték meg. Teljesen átépítették a motort, módosították a hengerfejet és sport vezérműtengelyek kerültek a motorba.
Nagyobb teljesítményű benzinpumpát és befecskendező-rendszert szereltek az autóba és módosítottak a benzinnyomás-szabályozón, hogy biztosítható legyen a motor nagyobb üzemanyagigénye. Töltőlevegő-hűtőt szereltek a Garrett feltöltő után, hogy megfelelő értékre hűljön le a levegő, mielőtt a motorba jut.
Természetesen a motorelektronikát is átprogramozták, hogy a gyújtás és a befecskendezés optimális legyen a feltöltéssel megváltoztatott körülmények között is. A turbóhoz optimalizált, rozsdamentes acél leömlőt és sportkipufogó-rendszert készítettek a hathengeres motorhoz. Végül egy K&N direkt légszűrőt és nagyobb „lángot” adó gyújtógyertyákat is szereltek a Golfba.
A 2.9 literes, hathengeres motor 310 lóerős lett, a maximális forgatónyomatéka pedig 428 newtonméter 4850-es fordulatszámnál. Ez a teljesítmény olyan autók közé emeli a Golfot, mint a Porsche 911 Carrera. Az autó megállásáról négydugattyús Porsche fékek gondoskodnak, amelyek 314 milliméteres, belső hűtésű féktárcsákat lassítanak.
Külső megjelenésében sem maradt eredeti a hármas Golf, teljes átalakításon esett át. A sárvédőket felperemezték, hogy a szélesebb kerekek az ültetés után is elférjenek. A magas fényűre polírozott kerekek az Auditól származnak, egészen pontosan a csúcsmodellről, az A8-asról. A 8×17-es felnikre 215/45 R 17 Dunlop SP 9000-es gumikat húztak.
A futómű kialakításának köszönhetően a hagyományos ültetéssel ellentétben, nem csökkenti jelentős mértékben a rugóutat. Az állítható magasságú futómű akár versenysportos használatot is lehetővé tesz, de alkalmas utcai közlekedésre is, persze a németországi utakra tervezve. A karosszéria merevségét növelik az első és hátsó tornyok közé szerelt toronymerevítők.
A karosszériáról eltüntettek minden jelet és zárat, valamint az oldalsó indexeket. A gyári kilincsek helyére Audi kilincsek kerültek. A németországi divatnak megfelelően az Audi RS modelleken megjelent első lökhárító díszíti a kocsit, melyet egybedolgoztak a hármas Golf gyári lökhárítójával.
Az új első spoiler a hatalmas rácsozott felületeknek köszönhetően igen vad megjelenést kölcsönöz a Golfnak. Eltávolították a gyári ködlámpát és prizmát elölről, helyüket légbevezetők vették át.
A lökhárító közepét kivágták és a nyílást egy méhsejtmintás ráccsal fedték le. Erre a pótlólagos nyílásra azért van szükség, hogy a köztes hűtő megfelelő mennyiségű levegőt kapjon.
Megtoldották a motorháztetőt, amely a lámpa és a hűtőmaszk egy részét eltakarva igen sportos hatást kelt. Kicserélték a hűtőmaszkot is, a gyári fekete helyét egy krómozott rács vette át. Új a hátsó lámpa is, az eredeti sötétített változat helyet egy teljesen fehér bura került az autóra.
Sportosabb, kétkarú visszapillantókból tekinthet hátra a vezető, amire szüksége is van, hiszen biztosan érdekli, a 310 lovas teljesítménnyel éppen kit hagyott állva. A tuningolás megkoronázásaként egyedi színre fényezték az autót, a kék-szürke kombináció a hatalmas Volkswagen emblémával a gyári Kit-Cart idézi.
Jelentős módosításon esett át a belső tér is, minden nélkülözhetőt kiszereltek, csak a legszükségesebbek maradhattak. Kikerültek az ajtókárpitok, a szigetelések és szőnyegek. Kivették mind az első, mind a hátsó üléseket, helyüket más alkatrészek vették át. Az első üléseket versenyülésekre és hatpontos biztonsági övekre cserélték.
A hátsó ülés helyét egy polírozott bukócső foglalja el. A műszerfalat alumínium betétek díszítik, ugyanebből az anyagból készült a váltógomb, a kézifékkar és a pedálsor is. A háromküllős, 320 milliméteres bőr sportkormányt valószínűleg elég erősen kell markolni, hogy az elsőkerekes autó volánját ne csavarja ki a vezető kezéből egészséges gyorsításnál a 310 lóerő.