Az új autó kisebb lesz a jelenlegi Citroën, Peugeot és Toyota városi autóknál. Ára becslések szerint öt- és nyolcezer euró (1.2 millió-1 950 000 forint) között lesz. Jelenleg a gyár helyszínével kapcsolatban csak az biztos, hogy Közép-Európában építik majd, a francia Le Monde napilap hazánk esélyeit tekinti a legjobbnak. Más forrás szerint Lengyelország is lehetséges gyártási helyszín A döntést július12-ig hozza meg a két konszern.

Az évi 300-400 000 autós kapacitással dolgozó autógyár 2004-ben kezdhetné meg a termelést. A költségkímélő kisautóba 800 vagy 1000 köbcentis motor kerülhet az eddig kiszivárgott hírek szerint. A leendő közös kisautót nem csak kevésbé módos országok piacain kívánja forgalmazni a PSA (Peugeot Société Anonyme – Peugeot Részvénytársaság) és a Toyota.

A kisautó várhatóan új márkanéven kerül majd piacra. A fejlesztők szándéka szerint az alacsony ár nem a biztonság és a környezetbarát üzem rovására lesz elérhető. Ígéretük szerint az új kisautó mind biztonságával, mind csekély környezetszennyezésével igen jól teljesít majd.

A PSA és a Toyota az önállóság mellett döntött a vállalatfelvásárlások és az összeolvadások közepette is. A PSA önálló projektekben működik együtt más autógyártókkal. A PSA és a Ford 1998-ban aláírt dízelmotor-fejlesztési együttműködése már sorozatban készülő dízelmotorokat fial, a Peugeot 806-os és a Citroen Evasion utódját a General Motors-Fiattal közösen fejlesztik a franciák. A Renault-val a háromezres, V6-os motor fejlesztési költségeit osztja meg a PSA.