Szeptemberben még csak tanulmányautóként mutatkozik be a Saab új kupéja, de kedvező fogadtatása esetén hamarosan szériagyártásba kerülhet a teljesen új formájú kétajtós sportkocsi. Az autó tervezéséért a Saabnál nemrégiben kinevezett Michael Mauer felel, így az új kupé rajzolata a korábbi Saab-októl teljesen eltérő képet mutat.

Mivel a Saab az Opelhez hasonlóan az amerikai General Motors tulajdonában van, így várhatóan számos részletmegoldás ismerős lesz a Saab kupéban az Opel Astra Coupé-ból. Ezért valószínűsíthető, hogy az Astra kétliteres turbómotorja is megtalálható lesz a Saab-ban.

A Saab kupé a következő generációs 9-3-asra épül, amit a jövő évtől kezdenek el forgalmazni. Az új alsó középkategóriás Saab három- és ötajtós karosszériával, és kabrióként is kapható lesz. Szintén várható kombi és összkerékhajtásos változat is.

Egyel nagyobb osztályban, a Saab 9-5-ön idén hajtanak végre ráncfelvarrást, és új motor is kerül a középkategóriás limuzinba. Az Isuzu 3.5 literes V6-os közös nyomócsöves dízelmotorjával lép be a dízelek piacára a 9-5-ös. A teljesen új középkategóriás Saabot 2004-ben mutatják be. Ez a 9-5-ös a GM Epsilon II-es padlólemezére épül, amelyre majd az Opel Vectra, a Fiat nagyautója és az Alfa Romeo 166 utóda is épül.

Minden bizonnyal egy szabadidőautóval is bővülni fog a Saab paletta. Az összkerékhajtású modell a BMW X5 és Mercedes ML kihívója lesz.