A Kanári-szigeteken épp a Maserati 3200 GT Spyder reklámfilmjét forgatták az augusztusi bemutatóra amikor sikerült lefényképezni a kanárisárga autót. A képen látható Maserati már sorozatgyártásra érett példány, nem egy előtesztelésen futó darab, így a képen már a Spyder végleges formája látható.
A Spyder utastere – ellentétben a Coupéval – csak kétszemélyes, az ülések mögött masszív bukókeret védi az autó sofőrjét és utasát egy esetleges borulásnál. Az alapos átdolgozás eredményeként a Spyder tengelytávja 220 milliméterrel csökkent. Ez azzal az előnnyel jár a Ferrarihoz tartozó Maserati számára, hogy a Ferrari 360 Spyder elektromos tetőmechanizmusa bekerülhet a Maserati Spyder-ba is.
A motor is módosult a Coupéhoz képest, hogy megfeleljen a szigorú amerikai emissziós normáknak. A 3.2 literes, dupla turbós motort egy kereken 4.0 literes, Ferrari segítséggel tervezett vadonatúj erőforrás váltja le. A 370 lóerős, a 3200 GT Coupét 5.1 másodperc alatt százra gyorsító turbómotor képtelen megfelelni az egyre szigorodó környezetvédelmi előírásokat.