Összesen 950 000 személygépkocsit és könnyű haszonjárművet adott el a Peugeot 2001 első félévében. 11.3 százalék a növekedés az előző év hasonló időszakához viszonyítva, amikor a cég 854 000 autót értékesített. Kereken 25% a többlet 1999 első hat hónapjával összehasonlítva.
Az autók legnagyobb része továbbra is Európa nyugati felében kel el, ahol 763 ezerre rúgtak az eladások. Európa nyugati országain kívül még erősebb volt a növekedés. Ezeken a piacokon 155 000 helyett 187 000 kocsira talált vevőt a Peugeot, ami 20,5 százalékos bővülést jelent.
A sikerből minden modell kiveszi a részét, elsősorban is a 206. Kategóriájában Magyarországon is jól szerepel a kedvező áron kínált 607. A jövőben minden bizonnyal tovább tart a Peugeot növekedése, mert a nemrég a piacra érkezett 307 eladásai még alig érzékelhetőek a statisztikában. A kedvező eredményeknek köszönhetően a francia gyár valószínűleg teljesíti az idei évre szóló 1,8 millió autós értékesítési célját, ami új rekordot jelent majd.
A hazai eladásokról később közöl statisztikát az importőr.