2002. októberében, a minden páros évben, a Frankfurti Autókiállítással felváltva megrendezett Párizsi Autószalonon lesz látható az új Audi A8. Korábbi cikkében a vezess.hu már részletesen írt az autóról. A sorozatgyártás 2002 végén kezdődhet meg. Marad az alumínium karosszéria, amivel a jelenleg futó Audi A8 a Honda NSX sportautó után az egyik legelső teljes egészében alumínium karosszériás autó volt. Várhatóan érzékelhetően nő a tengelytáv. Az ezzel automatikusan nagyobbá váló önsúlyt erősebb motorokkal ellensúlyozza a márka.

A fejlesztéseknek köszönhetően az új modell motorjai alacsonyabb fogyasztás mellett nyújtanak jobb menetteljesítményeket. A háromezres V6-ossal indul majd a motorkínálat, ennek teljesítménye eléri a 240 lóerőt. Ez hússzal több, mint amennyit az új A4-eshez kifejlesztett motor mai verziójában tud. Nyolchengeres motorként az ismert 4.2 literes szolgál, a csúcsváltozat az Audi jelenlegi zászlóshajójának hatliteres W12-es motorját kapja. Teljesítménye azonban 420 helyett eléri az 500 lóerőt, ami 83 lóerős literteljesítményt jelent.

Továbbra is kínálatban marad a személyautóba beépített közvetlen befecskendezéses dízelmotor egyik úttörőjének számító Audi luxusautójában a 3.3 literes dízel, amely átdolgozott közös nyomócsöves befecskendezést kap. Várhatóan az új A8 is megkapja a Volkswagen jelenleg D1 néven ismert luxusautójának a mostani adatok szerint 313 lóerőt és gigászi, 750 Nm-es nyomatékot leadó öngyulladásos motorját. Ez a dízelmotor V10-es, hengerűrtartalma kereken öt liter.