Hivatalosan is bemutatkoztak az MG sportmodellek
Hivatalosan is bemutatkoztak az MG sportmodellek
Fotó megosztása:
Az MG ZR legkisebb motorja 1.4 literes, a legerősebb pedig 1.8 literes, 160 lóerős
Az MG ZR legkisebb motorja 1.4 literes, a legerősebb pedig 1.8 literes, 160 lóerős
Fotó megosztása:
A ZS 180-ban 2.5 literes V6-os motor muzsikál
A ZS 180-ban 2.5 literes V6-os motor muzsikál
Fotó megosztása:
Az MG ZR a hármas legkisebb tagja, a Rover 25-ösre épül. A három- és ötajtós ferdehátú karosszériával megvásárolható autóhoz rendelhető legkisebb motor egy 1.4 literes benzines, de választható dízelmotorral is. A kis MG csúcsmodellje a ZR 160, melyet ugyanaz a változó szelepvezérléses 1.8 literes, 160 lóerős motor hajt, mint az MGF Trophy 160 SE-t, amely itthon sajnos nem kapható. Az 1.8-as ZR választható kézi sebességváltóval, de rendelhető stepspeed névre keresztelt CVT fokozatmentes automata váltóval is. A csúcsmodellhez szériában jár a 17 colos könnyűfém felni garnitúra.
A trió középső modellje a ZS, ennek alapja a Rover 45-ös. A sportos külsejű családi limuzin négy- és ötajtós karosszériával, valamint két benzinmotorral kapható. A ZS 120-at a Rover 75 1.8 literes könnyűfém motorja hajtja. A nagyobb motor 2.5 literes V6-os, teljesítménye 180 lóerő.
A „Z” modellek csúcsát a ZT 190 testesíti meg. Az MG ZT a Rover 75 sportosabb énje. A 2.5 literes V6-os motor kétféle teljesítménnyel választható a ZT-be, 160 és 190 lóerővel. ZT modellekben szériaként jár a két első és a két oldalsó légzsák, az ABS és az EBD (elektronikus fékerő elosztó). A kombi karosszériás ZT-T csak később, valamikor 2001 vége felé csatlakozik a ZT modellkínálathoz.
A ZT igazán nagy teljesítményű változatai azonban csak később, a jövő év folyamán csatlakoznak a palettához. A V8-as motorral hajtott ZT-k 260 illetve 375 lóerős teljesítménnyel repítik majd a megvadított Rover 75-ösnek látszó MG csúcsmodellt.