Mindkét karosszéria változat az ingolstadti és a győri üzem együttműködésében készül. A karosszériát Németországban gyártják és fényezik, ezután vasúton érkezik Magyarországra. Itthon készül az autókba kerülő 1.8 literes, 20 szelepes turbófeltöltős motor. A kisebb teljesítményű TT 180 lóerős, míg a két töltőlevegő-hűtővel ellátott kivitel 225 lóerős. Kétféle hajtáslánccal gördülnek le a szalagról a TT-k. A gyengébb változat első- és négykerék-hajtással, az erősebb csak összkerékhajtással rendelhető. Győrben végzik az autók minőségellenőrzését is, majd vasúton visszakerülnek Ingolstadtba.
Hetvenmillió német márkát (közel kilencmilliárd forint) költött a német gyártó a magyarországi TT gyártósorra. Az Audi TT-k gyártását összesen 1100-an végzik.
Idén szeptemberben a még sportosabb TT S változattal bővül a TT család. Ez a kivitel csak a 225 lóerős motorral lesz rendelhető, amelynek maximális forgatónyomatéka 280 newtonméter. 18 colos könnyűfém felni, sportfutómű és bőrülés is része lesz a típus széria felszereltségének. Két új szín közül is választhat a leendő TT S tulajdonos. A TT külső visszapillantó tükrei az S8-ashoz hasonlóan magas fényű titánszínű borítást kapnak, melyek a többi TT-től eltérő megjelenést biztosítanak az autónak.
A 2000-es évben az Audi több mint 650 000 gépkocsit értékesített, amivel 39 milliárd márkás éves forgalmat ért el. Ez 25 százalékos növekedést jelentett. Az Audi első féléves értékesítési adatai is növekedést mutatnak.