Modellfrissítésen a Honda HR-V
A Honda nagyobb terepjárójával, a CR-V-vel elért sikerek után egyel kisebb osztályban is szerencsét próbált, és 1998-ban bemutatta a HR-V-t. Akkor a Honda a terepjáró külsejű szabadidőautót addig egyedülálló módon elsőkerék-hajtással is piacra dobta. A Honda belátta, hogy legtöbb vásárlójának az autó terepjáró képessége sokadlagos szempont. Az ázsiai cég számítása bevált, a kis terepjáró Európában, Amerikába és Ausztráliában is sikeresen szerepel, egyedül a japán piacon gyengélkedtek az eladásai.

Három évvel a HR-V bemutatása után most a Honda azért hajt végre módosításokat az autón, hogy még sportosabb benyomást keltsen. A tervezők nem voltak rákényszerítve, hogy a jól fogyó terepjárót radikálisan átformálják, így a változások alig észrevehetőek. Talán a legfontosabb különbség az, hogy a VTEC (változtatható szelepvezérléses), 125 lóerős motorral is választható ezentúl az elsőkerék-hajtásos változat. A VTEC motor 1.6 literes, akárcsak a 105 lóerős hagyományos erőforrás.

Az enyhe optikai módosításokon átment HR-V első és hátsó lökhárítóját újratervezték, hogy a terepjáró kevésbé tűnjön magasnak. Változtattak a hűtőrács formáján, új a nyolcküllős könnyűfém felni és új a VTEC modellek kerek ködlámpája is.
A HR-V belseje sem maradt érintetlen. Az eddigi kék belső helyét kicsit komolyabb hatású fekete veszi át, és a korábban komoran fekete középkonzol fémesen csillog a modellfrissítés után.