Sebring: elsőrangú sportkipufogók Ausztriából
A Sebring évtizedek óta a versenypályákon gyűjti a sorozatgyártású kipufogók kifejlesztésénél felhasznált tapasztalatokat. Az 1960-as évek közepétől Jochen Rindt későbbi osztrák világbajnokkal kezdődött a Sebring és a Forma-1 kapcsolata. Rindt volt és remélhetőleg marad is az egyetlen F1 versenyző, aki, a pontversenyben nagy előnnyel vezetve, halálos balesetét követően lett világbajnok 1970-ben. Ma a Minardi csapat indul a Forma-1 extrém elvárásait teljesítő Sebring kipufogóval. Karl Wendlinger és Alexander Wurz karrierjében is részt vállalt a Sebring.

A Sebring dobok a cső és a fojtás kialakítása révén felszabadítják a motort, amely így elérheti maximális teljesítményét. Egy Sebring dob elkészítésénél elemzik a kipufogógázok áramlását, meghatározzák a cső és a dob megfelelő keresztmetszetét, nyomás-, rezgés- és hangerőmérést végeznek. Ezek segítségével az egyes dobokat a motortípushoz, az autóhoz és a használat módjához hangolhatják.

Egy Sebring dobbal 3 és 5 százalék közötti teljesítménynövekedés érhető el a zajkibocsátási határértékek betartásával. Legalább ennyire fontos tényező a kipufogóból előtörő Sebring hang. A kentaurt ábrázoló Sebring embléma számos autóverseny-ágban díszíti az éllovasok autóját. Achim Mörtl az osztrák ralibajnokságban szerepel egy Peugeot 206 WRC-vel, amelynek teljesítményét Sebring kipufogó növeli. Jelen van a sebring a Német Túraautó Bajnokságban is. Ebben a sorozatban Christian Abt vesz részt Sebring kipufogós versenygéppel.

A logójában a Kentaur ereje szlogent szerepeltető Sebring üveggyapotot használ kipufogódobjai belsejében a hangtompításra. A Sebring fejlesztőközpontjának a stájerországi Voitsberg ad otthont. Ebben a központban a legkorszerűbb berendezésekkel összkerékhajtású autók és motorkerékpárok teljesítménynövekedését is mérni tudják a Sebring szakemberei.