Ferjáncz Attila és Zsembery Jenő 1965-től ’74-ig versenyzett együtt. Első raliautójuk egy Opel Kadett volt, ám karrierjük akkor kezdett igazán felívelni, mikor elsőként a régióban Renault versenyautóval álltak rajhoz 1967-ben. Nem csak futam, hanem közönség-sikert is arattak a hátsókerék-hajtásos, 1,3 literes Renault 8 Gordinivel. A Renault 8-as után 1972-ben Renault 12 Gordinivel folyatták, majd 1974-ben egy Renault Alpine-be ültek át. Bár Jenő bácsi ’74-ben úgy döntött, hogy kiszáll a versenyautóból, Ferjáncz Attila még folytatta a versenyzést, rövid ideig Iriczfalvy Ferenc, majd a nemrégiben elhunyt Dr. Tandari János oldalán. Bár hosszú ideig versenyzett Forddal, utolsó versenyévadjában, 1997-ben visszatért kedvenc márkájához, a Renault-hoz, és egy Mégane Maxival indult el. 1999-ben az MNASZ Közgyűlése Ferjánczot választotta meg a szövetség elnökének.
Jenő bácsi miután felhagyott navigátori karrierjével, továbbra is hű maradt az autósporthoz. 1986-tól egy évtizedig ő volt a Forma-1-es Magyar Nagydíj versenyigazgatója, majd 1995-ben visszavonult.
A Ferjáncz-Zsembery páros közel 10 éves versenyzése során sikert sikerre halmozott. Összesen kilencszer nyerték meg a Magyar Ralibajnokságot, 1973-ban pedig az Európa-bajnokság ötödik helyezettjei lettek. Ez azért számított különösen nagy eredménynek, mivel akkor még nem létezett rali VB, így az Európa-bajnokság volt a legnagyobb megmérettetés.
Az augusztus 8-án rendezett meglepetés ünnepélyen Balázs Viktor, az autó Magazin és az Autópiac főszerkesztője volt a házigazda. Rövid beszéde után a Ferjánczék idejében még ralis kommentátor, Dávid Sándor mesélte el élményeit a két versenyzővel, és a hatvanas-hetvenes évekbeli rali futamokkal kapcsolatban. Persze a szép számmal összegyűlt barátok közt akadt, aki másképpen emlékezett a múltra, és ezt szóvá is tette hangos közbekiabálással a családias, vidám-hangulatú eseményen. Dávid Sándor után Zsembery Barna, Jenő bácsi fia mesélte el gyermekkori benzingőzős élményeit. A szóbeli élménybeszámolók mellett a páros sikereit régi tévé felvételeken is megcsodálhattuk. És ekkor még hátra volt a java…
Az előadóteremben elhelyezett vetítővásznon az archív képek után egy élőképnek lehettünk tanúi, amint a Margitszigetre begördül egy valódi Renault 12-es Gordini, és megáll a Danubius Thermal Hotel Margitsziget előtt. A versenyautóból pedig nem más szállt ki, mint Patrick Landon, aki a páros egykori patrónusa volt, most pedig a Renault múzeum igazgatója. Landon és a R12-es azonban még csak az első ajándék volt, a csapat többi tagja, Hubert Melot és Gerard Dorangeon is szép lassan előbukkant a függöny mögül. Így újra együtt volt a hajdani csapat. Mivel régóta nem találkoztak, sokáig szorongatták egymás kezét és könnyes szemmel elevenítették fel a régi emlékeket. A két ünnepelt Ferjáncz és Zsembery a meghatódottságtól először szinte szóhoz sem jutott, így a Franciaországból érkezett vendégek meséltek a régi versenyekről.
Az ünnepeltek azonban még ekkor sem sejtették, hogy újabb meglepetés várja őket. A lefüggönyözött teraszon egy gyönyörű állapotban lévő Renault 8 Gordini várta őket, épp olyan, amivel legnagyobb sikereiket aratták. A szervezőknek Landon segítségével sikerült az autókat hazánkba szállítani.
Ferjáncz és Zsembery elfoglalta helyét a természetesen kék fényezésű autóban, és újabb meglepetést okozva mindenkinek, a Gordini első indításra azonnal beindult.
A Renault 8-as annyira jó állapotban van még ma is, hogy a két versenyző ma a Budapest Rali prológján tiszteletkört is tesz vele. A régi autó után pedig egy mai technikájú géppel, egy Renault Clio V6-ossal is futnak egy kört a Pólus Center előtt.
A prológ után pénteken a Renault 8-as Gordini a megújult Danubius Thermal Hotel Margitsziget előtt tekinthető majd meg.