A Seat csapata nemcsak a megjelenésre helyezett komoly hangsúlyt, az autóban különleges megoldásokkal találkozhatunk. A vezetőülés teljesen fix, nem állítható. Helyette a pedálok, a kormány és a műszerfal megfelelő helyzetbe hozásával érhető el, hogy különböző magasságú emberek kényelmesen üljenek az autóban.
A Seat Tango lámpái a jelen csúcstechnikáját képviselik, elöl a Passat W8-hoz hasonlóan bi-xenon fényszórók gondoskodnak a megfelelő mennyiségű fényről, a ködlámpák szerepét fényemittáló diódák (LED-ek) vették át. Hátul izzók helyett száloptikát alkalmaznak a mérnökök, a lámpa egész felületével lehet helyzetjelző, index vagy féklámpa, mindehhez a fényerőt is automatikusan a körülményeknek megfelelően állítja be. De ezenkívül is tartogat különlegességet a Seat Tango lámpája. Az első fényszórók követik a kormány mozgását, azaz abba az irányba fordulnak, amerre a kormányzott kerekek.
A 3685 milliméter hosszú autó megfelelő útfogásáról és az utasok kényelméről elöl McPherson felfüggesztés gondoskodik, hátul egy összetettebb rendszert találunk. Ennek része az autó kanyarstabilitását javító önkormányzás. Más modellekből már ismerjük az 1.8 literes, turbófeltöltéses motort, amely 180 lóerős teljesítménnyel repíti az orrmotoros, elsőkerék-hajtású autót. A Tango álló helyzetből 7 másodperc alatt éri el a százas tempót, végsebessége 235 km/h.