Tekintélyes méretekkel rendelkezik majd az egyes piacokon Pajero, más piacokon Challenger, az Egyesült Államokban pedig Montero néven árusított Mitsubishi terepjáró. Az összkerékhajtású autó amerikai megfelelője, a Montero mutatkozik majd be valószínűleg elsőként, 2004-ben. Az új terepjáró az egy évvel később piacra lépő Mitsubishi Galant illetve Chrysler Sebring padlólemezére épül, így szakít az alvázas építési móddal.

A Galant és a Sebring azért készülhet majd azonos padlólemezre, mert a DaimlerChrysler autókonszern 2000 tavaszán 2,1 milliárd dollárért megvásárolta a japán gyártó részvényeinek 34 százalékát. A 34 százalékos részvénypakett a japán törvények szerint feljogosítja tulajdonosát az igazgatótanács döntéseinek megvétózására. A kapcsolat révén az amerikai és japán autók azonos alapokra épülnek majd, míg a Mercedesek megmaradnak a hagyományos hátsókerék-hajtásnál.