A Renault-Nissan együttműködés első termése, a Nissan Micra tavasz óta kapható Japánban, March néven. Európában jövő év elején kezdődik az autó forgalmazása, mely az öreg kontinensen most debütált. A kisautó tervezése párhuzamosan folyt Japánban és Európában, így mindkét piac sajátos igényeit igyekeztek kielégíteni az új Micrával. Az autó elődje 1993-ban év autója címet nyert, az újszerű forma megalkotói remélik, az utód is esélyes lesz a 2003-as cím elhódítására.
A tervezéskor igyekeztek megtartani az előző Micra barátságos küllemét, de dinamizmust is próbáltak belevinni a gömbölyű formákba. Az új Micra tengelytávja 72 milliméterrel nőtt, így utas- és csomagtere jóval tágasabb, mint a ma már szűkösnek mondható elődjéé.
A feltűnő külsőhöz hasonlóan egyedi belső is dukál. A különleges rajzolaton túl is kínál azonban újdonságot a Micra. A Renault-tól átvett megoldás a kulcsnélküli rendszer, amit most a Laguna II, Vel Satis, és Mégane II után az új Micrán is bevezetnek. A rendszer lényege, hogy a slusszkulcsot helyettesítő kártyát elég zsebünkben tartani, és az autó nyitható és gombbal indítható is.
A Micrára épül az a C+C (coupé+cabriolet) elnevezésű háromajtós kisautó, mely a Peugeot 206 CC-t követi. A kisautó olyan keménytetőt kapott, mely gombnyomásra összecsukható, így alkotva kabriót.
A két éve piacra lépett Nissan Almera enyhén átalakított külsővel és teljesen átformált utastérrel állt a nagyközönség elé. Az új Almerát átlátszó bura mögé ültetett első fényszóróiról és a kerek fényforrásokból álló hátsó lámpatestéről lehet azonosítani. A legfontosabb újítás ezen típus esetén azonban a Primérától átvett N-Form rendszer. A középkonzolt tetején egy kijelző kapott helyet, ami a legfontosabb beállításokat jeleníti meg menüs rendszerben. A legfontosabb funkciók – csakúgy, mint a Primerán – továbbra is elérhetők közvetlen gombokkal.
A tavaly óta Magyarországon is kapható Nissan X-Trail nem módosult, de egy új, 2,5 literes benzinmotorral is kapható lesz.
Tanulmányautó korában HCD7 néven lehetett látni a Hyundai luxusautóját, mely a Párizsi Autószalonon HCD7 Equus néven volt kiállítva. A közel ötméteres nagyautóba 4,5 literes benzinmotort ültetnek. A Kaliforniában megrajzolt testes, de elegáns karosszériát a 270 lóerős motort ötfokozatú automata váltó segítségével repíti. A 21 colos felniken gördülő autóról még nem közölték hivatalosan, hogy az előző Equus-t nyugdíjazza-e.
A hazai piac számára érdekesebb lehet a dél-korai márka új kisautója, a Getz. A most már öt- és háromajtós karosszériával is választható autóval névadási és ár problémák is vannak a magyar piacon, így forgalmazása egyelőre kérdéses. Pedig a külső méreteihez képest nagy utasterű autónak komoly esélyei lennének a hazai piacon egy kedvező árral.
A Mitsubishi a megújult Pajerót és egy különleges tanulmányt vitt a szalonra. A felfrissített terepjáró átformált lökhárítókkal, új lámpákkal, és megszépült utastérrel készül a következő szezonra.
A Space Liner egy különleges egyterű, mely az év eleji Detroiti Autószalonon volt először látható. A Space sorozatba illeszkedő autó négy személynek nyújt szalon hangulatú utasteret. Az autó otthonosságát friss virággal és világos színekkel hangsúlyozták.