Közös alapokra épülő roadster kifejlesztésébe foghat a General Motors. Az ötletet Bob Lutz is támogatja, aki a világ legnagyobb autógyárának termékfejlesztési alelnöke. A tervek szerint több konszernmárka is értékesítené az autót, kis ráfordítással saját arculatához igazítva.

A hátsókerék-hajtású kocsi alapját a 2002-es Detroiti Autókiállításon bemutatott Pontiac Solstice tanulmány adhatja. A motortérbe egy közvetlen befecskendezéses erőforrás kerülhet, mintegy 180 lóerős teljesítménnyel. A motorszállító valószínűleg az Opel lesz.

A képen látható Lutz tervei szerint minden márka önálló volumenmodellekkel szerepel majd a piacon, de a kis sorozatban készülő résmodelleket több márka is saját emblémájával értékesíti majd. Az autók különbözőségét formatervezési eszközökkel teremtik meg. A Solstice alapjára épülő sportautóból 80-90 000 készülhetne évente, Lutz tervei szerint 20 000 dollár (ötmillió forint) alatti áron.