A korábbi Daewoo márkakereskedéseknek a Daewoo Motors Hungary Kft.-vel volt szerződésük, amely így érvényét vesztette. Az új értékesítési hálózat kiépítése folyamatosan zajlik, a teljes létszám 50 kereskedőt számlál majd, melyek közül 11 budapesti 39 pedig vidéki lesz. Novemberben már 30 Daewoo kereskedés fog működni, melynek közel fele a korábbi Daewoo díler-hálózatból kerül ki. Néhány Opel márkakereskedésnél is fog Daewoo kereskedés működni, de az Opel szalontól elkülönítve.
Szász Dániel, a GM Daewoo C&E ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a régióban 800 ezer Daewoo fut az utakon, ezek közül 50 ezer hazánkban. A jelenleg Daewoo-val járóknak is jobb szolgáltatást kívánnak nyújtani, és terveik közt szerepel a márkahűség erősítése is. A Daewoo modellek elsősorban jó ár/érték arányukkal hódítottak a kelet-európai autópiacon, és ezen az új importőr sem kíván változtatni. A középtávú tervek közt áremelés nem szerepel.
Magyarországon a Daewoo idén növelte eladásait, az első kilenc hónap adatai alapján piaci részesedésük a tavalyi év hasonló időszakához képest 3,3 százalékról 5,32 százalékra nőtt. 2003-ra 11 ezer autó eladását tervezik hazánkban, a teljes régióban pedig 35 ezer autóét. Két éven belül a Daewoo piaci részesedését 6,5 százalékra kívánják felfuttatni a régióban.
Az új importőr tervei közt szerepel a márka presztízsének erősítése, és ehhez kapcsolódóan kissé változtatnak a Daewoo arculatán, mely a márkakereskedéseken is látszódni fog. A folyamatosan lecserélődő modellpaletta is jó szolgálatot tesz majd az eladási számok növelése érdekében. A magyar piac kiszolgálása gyorsabban teljesíthető a jövőben, mivel Magyarországon közvetlenül elérhető új autó és alkatrész raktár kerül felállításra.
Magyarországon november közepén jelenik meg 2,2 millió forint körül áron a Daewoo Kalos, és év vége előtt fut be a Daewoo Leganzát leváltó Evanda is. A Nubira utódját Európában a márciusi Genfi Autószalonon mutatják majd be, forgalmazása ez után várható.