A Honda 30 jármű értékesítését tervezi a következő 2-3 évben, míg a Toyota terveiben 20 autó szerepel 2003 végéig. Az első vásárlók kormányzati körökből kerülnek ki Japánban és az Egyesült Államokban. Az autókhoz csak lízing konstrukcióban lehet hozzájutni.
Az üzemanyag-cellás autók elterjedését a töltőállomás-hálózat szinte teljes hiány akadályozza meg. A hidrogénkutak és a karbantartó szervizek kiépítése még hosszú időt vesz igénybe. A forradalmi jármű széles körben való elterjedést még Japánban is 10 évre becsülik.
A Toyota FCHV egy ötszemélyes szabadidőautó, melyet 80 kW-os (109 lóerős) villanymotor hajt. Maximális sebessége 155 km/h, hatótávolsága 300 km. A Toyota 2 360 000 forintnak megfelelő jent vagy dollárt számláz ki minden hónap végén, 30 hónapon keresztül.
A négyszemélyes Honda FCX 80 lóerős teljesítményével és 272 newtonméteres nyomatékával egy Honda Civic-hez hasonló gyorsulást képes produkálni. Maximális hatótávolsága 355 kilométer. A Honda jóval kevesebbe kerül az FCHV-nél, a lízingelőknek kicsivel több mint másfél millió forintot kell kifizetniük érte egy éven keresztül.