Mazda szabadidőautó elektronikus kormányzással
Washu nevű tanulmányával hatüléses autót állított ki Detroitban a Mazda. A szabadidőautók átlagánál alacsonyabb koncepcióautó a Mazda sportos irányzatának része.

Érdekessége a karosszériának, hogy elhagyták róla a külső tükröket, amelyeket videókamerák helyettesítenek. A LED-ekkel világító első lámpák a kormány elfordításának függvényében szintén oldalra fordulnak, javítva az út megvilágítását kanyarban.

Az ajtók kifelé nyílnak, majd hátracsúsznak, teljesen hátratolt ajtókkal 1,1 méter széles nyíláson lehet beszállni. Az ajtó alaposan belelóg a tetőbe is, ami még kényelmesebbé teszi a beülést.

Hat önálló ülésben foglalhatnak helyet az utasok, a középső sor székei 645 milliméteres úton mozgathatók. A belső térben tetszés szerint lehet elrendezni az üléseket. A tető gombnyomásra átláthatatlanná tehető.

A kettős keresztlengőkaros első és többlengőkaros hátsó kerékfelfüggesztésű autót V6-os motor hajtja. Teljesítményéről körülbelüli adatokat közöl a Mazda. 6500-as fordulaton 245 lóerő a teljesítmény, 3500-nál 278 Nm a maximális nyomaték. A defektmentes Michelin PAX gumik méretét nem colban adják meg, a tanulmányon 215-540 ez a méret.

A kormányzás elektronikus, azaz a kerekek és kormány között nincs mechanikus kapcsolat. Ez a megoldás számos tanulmányautóban, például a Citroën C-Airdreamben is megtalálható, de sorozatgyártásukat biztonsági okokból nem engedélyezik az előírások. Parkolás közben a volán betolható a műszerfalhoz.