Szívómotorral is verhetetlen élményautó volt a Speedster, de a turbómotoros menetteljesítményei kiállják az összehasonlítást a Porsche Turbóval, vagy egy Ferrari 360 Modenával. 4,9 másodperc alatt gyorsul az autó nulláról százra, végsebessége 240 kilométer óránként.
Egy sportautónál ennél a két adatnál sokkal fontosabb a kezelhetőség, az üléshelyzet, a kanyarstabilitás és a fékteljesítmény. Mindebben szenzációs élményt nyújthat a Speedster Turbo, a korábban tesztelt 2,2 litereshez hasonlóan.
Genfben azonban nem a sötétkék színben kiállított Speedster Turbo áll az Opel stand középpontjában. A legnagyobb területet a Signumnak szentelte a német márka.
A Signum már most az Opel csúcsmodellje, bár a kivesző autófajtához tartozó Omega gyártása még nem fejeződött be.
Szemből csak minimális eltérések vannak a Signum és a Vectra között, talán jobb lett volna többet megőrizni a Frankfurtban látott Signum²-ből. Beülve a Signumba, elöl egy gondosan felszerelt Vectrában éreztük magunkat. A különbségek hátul sokkal nagyobbak.
Itt az ülés középső része felhajtható, de rengeteg más érdekességet is kínál az utastér, például a tetőből kihajtható pakolórekeszeket a belső tér teljes hosszában. A 13 centiméterrel megnyújtott tengelytávnak köszönhetően nagyon tágas belül a Signum, jó volt hátul megpihenni benne a szalon forgatagában.
Kékes megvilágításban úszott a tágas és tagolatlan térben kiállított harmadik új autó, a GTC Genève. A háromajtós tanulmányautó formáját nagyon jól fogadta a két sajtónap közönsége. A GTC (Gran Turismo Compact)) nem egy csinos héjú, de üres műautó, a tükröződő csempéken jól látható volt, hogy kipufogórendszer húzódik végig az autó alján.
Minden valószínűség szerint a következő Opel Astra formáját mutatta meg az Opel az üvegtetős GTC Genève. A tervezők szerint az Opel formavilágában a GTC Genève-en látott erőteljes és dinamikus vonalak köszönnek vissza. A most futó Astra utódja szeptemberben, a frankfurti monstre autós seregszemlén lesz először látható. A forgalmazás kezdete körülbelül 2004 tavaszára tehető.
Motorújdonsággal gazdagodott a Vectra. A kétliteres turbómotor 175 lóerős. A GTS mellett később az összes Vectrában megjelenik ez az erőforrás, hatfokozatú kézi váltóval párosítva. A Signum is megrendelhető lesz az új fejlesztésű benzines turbómotorral.
A Signum vezeti be az első közvetlen benzinbefecskendezéses Opel motort. A 2,2 literes erőforrás teljesítménye 114 kW, azaz 155 lóerő.
Genfben a dízelek között is újdonsággal jelentkezik az Opel. A középkategóriás családi autókban nagyon ritka a hathengeres dízelmotor. A Vectra rövid idő múlva megvásárolható lesz azzal a V6-os turbódízellel, amelyet a Renault Vel Satis-ban teszteltünk. Ez a motor nem új a General Motorshoz tartozó márkák motorpalettáján, a Saab 9-5 néhány éve kapható a közös nyomócsöves turbódízellel.