Tréler érkezik, egy fekete-piros-sárga versenyautóval, rajta Zengő Zoltán neve és az adRenaline racing team színei. Az autón nincs lökhárító, de aggodalomra semmi ok: ez nem egy elmért féktáv eredménye, leszerelt első lökhárítóval könnyebb a szállítás. Így átmenetileg jobban látni a két töltőlevegő-hűtőt és az óriási tölcséreket, amelyek a hűtőkhöz vezetik a levegőt. A versenygép orra szinte leér a földre, az első köténylemez csupán két ujjnyival húzódik magasabban, mint az aszfalt.

Fontos tudni, hogy a most látott autó nem Zengőék végleges versenyautója, mivel az még nem érkezett meg és csak nyár közepétől lesz bevethető. Az adRenaline racing team most a Seat Sporttól bérelt ügyfélautóval szerepel. A későbbi versenyautó már több friss fejlesztést is tartalmaz majd, váltója például a mostani H-utcás helyett soros kapcsolású lesz.

A hétvége az ismerkedés jegyében telt, mivel Zengő csak a pénteki prológon ült először a 251 lóerős autóban. A komoly versenyautók sajátja, hogy alig szedhetők alá a kerekeik, ezért a nagy túraautók, köztük a Supercopa és a Porschék, csak nehezen boldogultak a parkolóban kijelölt szűk szlalompályán. Már a Pécs Plaza parkolójában is tömegével csodálták az emberek az új csapatot, a brutális Leon Supercopát, és persze a deréktól fölfelé adRenaline színekbe öltöztetett, testfestett lányokat.

Pécsett láttunk egy másik Seatot is, amely szintén nem hétköznapi. A külseje ugyan szériaautóra utalt, de a kőkeményen fogó Porsche fékek, az asztallapnyi töltőlevegő-hűtő, a 410 Nm feletti nyomaték és a 300 lóerőt meghaladó teljesítmény az extrém kategóriába sorolta a sárga sportlimuzint. Mi nemrég teszteltük a Cupra R változatot, amelyből ez a tuningautó készült Németországban. A hajtásláncot érintő átalakítások közül a legjelentősebb, hogy a gyári helyett a Porsche 911-ről származó turbófeltöltő dolgozik benne. Gyári név híján csak Cupra RR-nevezik ezt az autót.

A péntek délutáni technikai átvételt és a prológot követően az autó visszakerült a trélerre és péntek este már az adRenaline racing team bázisán láthattuk újra. Szombaton kora délelőtt kezdődött az első edzőfutam a nagy túraautók kategóriájában. Zengő Zoltán 182-es rajtszámmal indult, Rácz István és Brachna László Porschéje között. A csapat jó eredménnyel zárt az első két felfutás után, ahol elsőre 2:12,49 másodpercet, majd 2:09,90-es időt autózott.

Jól ment a Leon a versenyen is. Zengő Zoltánnak az első napi két versenyfutamot követően egy 2:08,63-as és egy 2:08,00-ás idővel kategóriájába a negyedik helyet sikerült megszereznie. 251 lóerejével a Leon a kisebb teljesítményű versenyautók közé tartozik a BMW M3-asokkal és a Porschékkel szemben, nem is beszélve Turán Frigyes Lancer EVO-járól.

Zengő nagyon jól ismeri a pécsi hegyi pályát, így a hétvége során teljes egészében az ismeretlen autóra tudott koncentrálni. A Supercopa pályaautónak épült, ezért a Seat Sport, a gyári sportrészleg sem tudott tanácsot adni abban, hogy milyen beállításokkal kellene menni egy hegyi pályán. A hétvégén emiatt különböző futómű-beállításokkal tesztelték az autót.

Amikor az ember sötétben tapogatózik, nem minden ötlettel sikerül gyorsabbá tenni az autót, ami a vasárnapi második versenyfutamban beigazolódott. A Seat Leon Supercopa túlkormányozott volt, túl élénk életet élt a feneke, amin intermédia hátsó gumik felszerelésével kívánt segíteni a csapat. Az addigi remek eredményeket a gumicsere után nem sikerült megismételni, vasárnap a második felfutásban az adRenaline racing team autója 02:10,54 másodperc alatt jutott fel a hegyre, szemben a korábbi, 2:08 másodperc körüli időkkel. A diagnózis az, hogy hagyni kell libegni a Leon hátulját.

4-4 verseny- és edzésfutam után Zengő Zoltán azt mondta, hogy a Leonnak pályaautó gyökerei ellenére nagyon fekszik a hegy. Kiemelte az autó fordulékonyságát és gyorsaságát kanyarba befelé és fordulóból kifelé is. A kocsi szinte beszippantja magát a kanyarba. A pécsi hegyi versenyen igen jól, várakozáson fölül szerepelt a csapat. 2:10 másodpercen belüli időkre igazából a csapat sem számított. A Supercopa végig hibátlanul működött. Mindez a hungaroringi futamokon, ahol sokkal hosszabb távot kell megtenni, döntő tényező lehet a gyári versenyautó eredményességében.

A következő hegyi futamot Parádsasváron rendezik, amely helyszín Zengőék eddigi tapasztalati szerint kedvezhet a nagyon jól vezethető Seat Leon Supercopának. A következő versenyekre várhatóan a jelenleginél is nagyobb háttérrel érkezik az adRenalin racing team, a tervek szerint több rendezvénykamionnal jelenik meg a Seat Leon Supercopát indító csapat a parádi futamon.

Pécsett nagyot lépett előre az autó megismerésében Zengő Zoli. Zengő ezt a folyamatot egy táncos estéhez hasonlította: a megismerkedés után most már a rock and rollnál tartanak, de idővel lesz ebből lassúzás is.