Végre eső, gondolhatta pénteken az adRenaline Racing Team versenyzője, az edzéshez készülődve. Vizes úton tényleg csökkent a lóerőkülönbség jelentősége a fronthajtású Seat Leon Supercopa és a nála sokkalta erősebb, hátsó-, vagy összkerék-hajtású autók között. Pénteken Zengő Zoltán jó időt autózott a Hungaroringen, ami az ötödik rajtkockához volt elég.

Másnap késés miatt Zengő csak a boxutcából rajtolhatott, az utolsó helyről eredve a mezőny után. Nem sok néző volt, de ők nyilván örültek annak, hogy az egyre előrébb jutó pilótától nagyon sok előzést láthattak.

Rövid idő után Zengő látványosan megérkezett Rudolf Machanek autója mögé. Mi a sikánnál néztük a küzdelmet, ahol Zengő már koppanásig ráhajtott az ő Seatjánál nagyságrendekkel erősebb 911-esre. Néhány kör hergelés után a sikán előtt bebújt a Porsche mellett és maga mögé utasította a szlovák vetélytársat.

Mire a célegyenesig elértek, a Seat pilótája rövid féktávokkal és gyors kanyarokkal néhány tízméteres előnyre tett szert. A 788,9 méteres célegyenesben azonban, ahogy mondani szokás, a lóerőkülönbségek kidomborodtak és a 4-5 autós előnyből 4-5 autós hátrány lett. Majd jöttek a kanyarok és minden kezdődött elölről. A célegyenes után néhány kanyaron belül Zengő utolérte Rudolf Machanek Porschéját és letolta a pályáról.

Mivel a versenyt a célegyenesben intik le, várható volt, hogy Machanek, élve a Porsche teljesítményfölényével, megelőzi Zengőt, ami így is történt. Az adRenaline Racing Team pilótája végül az összetett kilencedik, a kétezer köbcenti feletti nagy túraautók között pedig a hetedik lett.

Verseny után bal oldalon féltengelyt kellett cserélni, mert az elszakadt gumiharang kiengedte a kenőanyagot. A 2002-es fejlesztésű gyári versenyautó továbbra is óraműként üzemel. Meg is akadt rajta több külföldi versenyző szeme, akik élénk érdeklődést mutattak az autó iránt.

Vasárnap rögtön az első kanyarban hárman is kiestek. Pálya Ádám (BMW E36) elmérte a féktávot és beleszaladt Rácz István Porschéjába. Az ütközésbe a cseh Dan Michl is belekeveredett. Michl, aki Skoda Fabiájával sakkban tartotta a külföldi Porsche pilótákat és szombaton harmadik lett, Rácz és Pólya társaságában fel kellett, hogy adja a versenyt.

Jó fél órás pályatakarítás következett, majd új rajt. Ezen a versenynapon nem alakult ki különösebb csatározás a pályán. A széthúzódott mezőnyben Zengő Zoltán a hatodik helyezést érte el kategóriájában és a hetediket H/F összetettben.

Már csak két futam van hátra az idényből. Október 4-én és ötödikén egy utolsó erőpróbára indul az adRenaline Racing Team, ami után hosszú téli szünet következik a gyorsasági autósportban.