Szokásos volt a program: reggel nyolc tájban a Mobil1 Opel Astra Classic Kupa versenyzői kezdték meg az időmérőt, nagy szerencséjükre még száraz pályán. A legjobb időt Bárkovics Zoltán autózta, a médiások között Szabó Róbert (Autó-Motor) volt a leggyorsabb.
Az Astra után a kis túrautók majd a Shell V-Power Racing versenyzői jöttek. Az első köröket még szárazon futották a pilóták, ám Wéber Gábor két kör után már csuronvizes pályára hajtott ki. Az Autó-Motor versenyzője már az előző versenyhétvégén megszerezte a Clio-kupa bajnoki címét, de most az edzés elsőség nem lehetett az övé. Ezt Vladár Tibor szerezte meg, aki a Forma-1-es betétfutamon már szintén az első helyről rajtolhatott. Médiában Czollner Gyula (RTL-Klub) futotta a legjobb időt, ami az abszolút második helyre is jó volt.
Gond nélkül mentek végig a délelőtti időmérőn a 1600 köbcenti fölötti túraautók, és a 9 Forma autó is. A versenyek délben kezdődtek, amikor a nap folyamán lecsendesülő eső a következő fokozatba kapcsolt. Szemerkélő esőben rajtoltak az Astrák, de a leintéskor már úgy szakadt az égi áldás, hogy az ablaktörlőlapátok alig bírták a strapát. A futamot több kisebb-nagyobb pörgés, kicsúszás színesítette. Világi Péter (Petőfi Rádió) a második körben összeütközött Kempf Tamással, így egyikőjük sem tudta folytatni a menetet. Az élen is történtek előzések, visszaelőzések, végül Mikl Péter futott be elsőként, dr. Grigalek Gáborral és Brachna Lászlóval kísérve. Az esőben magukra találtak a médiás versenyzők is, az a5-ös Vida János az abszolút nyolcadik, a CKM színeiben versenyző Pantl Péter a kilencedik helyen ért célba.
Az Astra verseny után a kicsi túrautók futama jött, majd ismét a Clio mezőny szállt hadba. A rajtnál még esőben indultak, ám a pálya a 14 kör alatt fokozatosan száradt fel. Vladár Tibor csak az első kanyarig örülhetett első helyének, a következő egyenesben már Brachna László vezetett. Wéber Gábor 11-ik helyről rajtolt, de néhány kör múlva már a 4-ik volt. Remekül ment Bessenyey Zoltán (Autó Modell Sport – AMS) is, aki az év végi harmadik helyért küzdött. Bessenyey a harmadik körben átvette a vezetést, ám a hetedik kör első kanyarjában már Wéber Gábor fordult elsőként. A végére Gál Szabolcs leelőzte az AMS versenyzőjét, így Wéber, Gál, Bessenyey végső sorrend alakult ki.
A Shell V-Power Racing Renault Clio Kupa után ismét a nagyobb túraautók jöttek. Rácz István Porschéja 400 méteren beolajozta a pályát, melynek eltakarítása nagy-nagy nehézségbe ütközött. A vizes aszfaltról szinte lehetetlen volt eltávolítani a hosszan elnyújtózó olajat, így több mint egy órát csúszott a program. A nézők azonban nem bánkódtak emiatt, így ugyanis zavartalanul élvezhették az Irigy Hónaljmirigy koncertet. A túraautók csúszása miatt a Forma autók már csak kilenc kört tudtak megtenni, ugyanis nagy hirtelen teljesen besötétedett. Az Astrások szombat estére tervezett időmérőjére esély sem volt, így azt vasárnap reggel rendezték meg.
Vasárnap ismét szakadó esőben és alig ébren futották háromnegyed nyolckor a Mobil1 Opel Astra Classic Kupa versenyzői az időmérő edzést. A legéberebb Brachna László volt, aki a legjobb köridőt futotta. Médiában Pantl Péter diadalmaskodott, aki 12-ik volt abszolútban. A Clio mezőny is esőben ment, Jánosi lett az első, Wéber Gábor csak a második időt autózta.
Vasárnap csak egykor kezdődtek a futamok, mivel délben a görkorisoké volt a ring. Az elhivatott versenyzők a szakadó esőben is könnyedén teljesítették a 4,4 kilométeres pályát. Negyed kettőkor, az Astra-rajt idején már nem esett az eső, de az aszfalt még magán viselte a délelőtti zápor nyomait. Mivel az előző napi sorozatos csúszások miatt este a vártnál hamarabb sötétedett be, vasárnap 14 helyett csak 11 kört futottak minden versenyfutamon.
Brachna László az élről indult, és első helyezését mind a 11 kör alatt magánál tartotta. Farkas Lászlót a második körben kilökte Veégh, így Farkas csak körhátránnyal tudta folytatni a menetet. A médiások közül sokáig Vida János vezetett (a5.hu), ám a fokozatosan száradó pályán Pantl Péter gyorsabbnak bizonyult. Pantl ötödik, Vida nyolcadik helyen ért célba.
A Clio első rajtja után négyen összeütköztek, és olaj került a pályára. A megismételt rajtot Wéber Gábor jól vette, és első helyen jött el. Műszaki hiba miatt azonban a második körben a verseny feladására kényszerült. Gál, Jánosi, Él sorrenddel intették le a futamot. Mivel a Clio-kupa utolsó futamán sokan nem tudtak rajthoz állni, néhány Astrás versenyző lehetőséget kapott a 180 lóerős versenyautók kipróbálására. Ám nem voltak túl szerencsések, ugyanis Szabó Róbert, Pantl Péter, és Világi Péter sem tudta befejezni a 11 körös futamot.
2003-ra véget ért a Gyorsasági OB. A III. Heidelberg Kupa esős hétvégéje is mutatja, hogy az érdeklődés egyre nagyobb a gyorsasági autósport iránt. Különösen a márkakupák hoznak érdekes harcot és látványos versenyt.