1,8-as turbómotor termeli a Seat Leon versenyautó 251 lóerős teljesítményét, a hajtás az első kerekekre jut. Mivel Zengő a hátsókerék-hajtású autóhoz szokott, kezdetben idegen volt az autó viselkedése. Sokan már az év elején leírták Zengő és a csapat idei szezonját, mivel a vetélytársak autói (M3-as BMW-k és Porsche 911-esek) jóval erősebb motorral hajtottak. Ám a szkeptikusoknak már az első futamon be kellett látniuk, hogy tévednek. A félelmetes kanyarsebességre képes futómű és a brutális lassulást biztosító fékekkel könnyen megszoríthatók a 300-350 lóerős autók is.
Zengő Május 31-én, az Autós Gyorsasági Bajnokság első futamán, Pécsett még bérelt autóval versenyzett, mivel új autója még nem érkezett meg. Ezeket a Seatokat pályaversenyre építették, Spanyolországban külön kupasorozatot is kiírtak az autókra. Így viszont hegyiversenyre nem tudott tanáccsal szolgálni a gyár, a szerelők különböző futómű-beállításokkal próbálkoztak. Az első kilométerek még az ismerkedés jegyében zajlottak, ennek tükrében gyönyörű eredmény a szombati 4. és a vasárnapi 7. kategória helyezés.
Július 19-én és 20-án ismét hegyen rendeztek gyorsasági versenyt, a Parádsasvár környéki útszakaszon. Itt már saját autójával indult Zengő, bár a Seat csak egy nappal a futam előtt érkezett meg. Ez az autó már valamivel újabb fejlesztésű volt, mint az első versenyhétvégén használt Leon, ezért ismét óvatos ismerkedéssel versenyzett a csapat. Szombaton 6., másnap a 4. helyet sikerült megszerezni az adRenaline-os Seattal.
A két helyi futam után következett az első pályaverseny az átalakított Hungaroringen, ahol mindkét nap hatodik lett Zengő, majd egy „vízszintes hegyiversenyen” álltak rajthoz a gyorsasági versenyzők a Kiskunlacházi reptéren. Ez volt az a futam, ahol már teljes összhangban dolgozott az adRenaline Racing Team és a Leon Supercopa versenyautó. Egy eldugott kapcsoló beiktatásával még brutálisabb teljesítmény tört elő a motorból, és a kipufogóhang is félelmetesre váltott. Zengő is kezdte megszokni az autót, így az eredmények sem maradtak el. Mindkét nap kategória harmadik helyet szerzett a csapat.
Július 17-én ismét a Hungaroring adott otthont a Gyorsasági OB versenyautóinak. Ezen a hétvégén a Magyar Bajnokság mellett a Zóna-kupáért is küzdöttek a pilóták, tehát számos külföldi versenyzővel is versenyre kellett kelnie Zengőnek. Ebben segítségére volt az eső, ami kissé elmosta a lóerő-különbségeket. A pénteki időmérőn Zengő az ötödik legjobb idő futotta, ám technikai probléma miatt csak a boxutcából rajtolhatott el a szombati futamon, a mezőny legvégén. Szenzációs versenyzéssel azonban egészen a kategória hetedik helyéig sikerült feltornásznia magát a Seattal. Vasárnap is látványos autózást produkált a csapat, ami a hatodik helyre volt elég.
Október 4-én és 5-én rendezték a Gyorsasági OB szezonzáró hétvégéjét, ahol az adRenaline Racing Team legszebb eredményét produkálta. Az eső és a korábbi öt versenyhétvége tapasztalata is segítette a csapatot abban, hogy a szombati időmérőn Zengő a legjobb időt autózta. A versenyfutamon azonban már nem tudta huzamosan állni a kétszer erősebb Porsche 911-es támadásait, így a második helyen intették le a Seatot. A vasárnapi futam is remekül sikerült, ekkor a kategória harmadik helye jutott a csapatnak.
A 2003-as szezonban a kategória ötödik helyét szerezte meg Zengő Zoltán az új Seat Leonnal. Pont annyi pontot gyűjtött, mint Bódis Kálmán 911-es Porschéjával, ami elismerésre méltó.
Zengő Zoltán az egész szezonban elégedett volt új versenyautójával, és végig elismerően nyilatkozott: „Számomra az a legfontosabb, hogy teljes egészében élvezhetem a Seat Sport támogatását. Korábban ilyen segítségben nem volt részem. Az első futamok még az ismerkedés jegyében zajlottak, folyamatosan sikerült hozzászoknom az elsőkerék-hajtású autóhoz. A fék szenzációs, a futómű is félelmetes kanyarsebességet tesz lehetővé, csak a motor erején kellene mit fejleszteni. A jövő szezonra így adott a feladat.”
A motor erősítésére van lehetőség, amit egy osztrák tuningcég már be is mutatott. Az adRenaline Racing Team kamionja mellett többször feltűnt egy sárga Seat Leon Cupra R, melynek 1,8-as motorjából 320 lóerő körüli teljesítményt sikerült kicsikarni. Ezt egy Porsche turbó és az intercooler átalakításával érték el. A lehetőség tehát adott a csapatnak, hogy a Leon Supercopa jövőre enyhe vérfrissítéssel vegye fel a kesztyűt a többiekkel.