MG TF tuning elektromos motorral
A MIRA és az MG-Rover egy különleges modellt mutatott be: az eredetileg is igen sportos TF-et jóval erősebbre vették. Nem hagyományos tuning módszerekhez nyúltak, hanem egy újabb motor beépítésével szereztek további lóerőket. Mivel az MG középmotoros, így adott volt a hely az autó orr részében.

40 lóerős az erőforrás, amely akkumulátorról működik és amelynek teljesítménye CVT váltón keresztül jut az első kerekekre. Köszönhetően a beépített technikának, az autó súlyelosztása immár ideális, ötven-ötven százalékos lett.

Eredetileg 1,8 literes 160 lóerős motor mozgatta a csöppnyi karosszériát. A villanymotorral kiegészülve immár 200 lóerő gyorsítja az MG-t. Amely a négykerék-hajtásnak köszönhetően 6 másodperc alatt gyorsul százra.

Mivel városi üzemmódban az autó elsőkerék-hajtással üzemel, itt környezet- és vezető-kímélő. Ilyenkor ugyanis nem kell kuplungolni. Az autó az új rendszer beépítésével átlagosan 7 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, illetve ennyivel csökken a károsanyag-kibocsátása is.