Mini kombi és kabrió Genfben
A nyitott Mini alapjául már a kissé megújult Mini szolgál. Egyelőre a One és a Cooper változat rendelhető kabrióként 90 illetve 116 lóerős motorral. A 163 lóerős Cooper S csak később jelenik meg, dízelmotorral valószínűleg nem szerelik majd a kabriót.

A kabrióváltozat őrzi a Mini pozitív tulajdonságait, sőt, nyitott mivoltából adódóan azt tovább fokozza. Gombnyomásra 15 másodperc alatt nyílik, vagy csukódik a vászontető. Nyitott tetővel 120 literes, zárt állapotban pedig 165 literes a csomagtér. Borulás esetén a megerősített A-oszlop és a hátsó fejtámlák mögötti bukókeret szolgálja az utasok biztonságát.

Gioachino Acampora olasz építész és tervező nevéhez fűződik a Mini kombi ötlete. A tervező a Milánóban székelő Castagna stúdió színeiben alkotta meg a hosszabbított Miniket. Előzőleg főként épületek tervezésével foglalkozott, ám rájött, hogy nem áll egyedül a Mini iránti rajongásával. A rendkívül divatorientált Milánóban népszerű a Mini, és nagy az érdeklődés az új ötlet iránt is. A normál Minit azonos tengelytáv mellett 250 milliméterrel toldották meg a hátsó tengely mögött.

Habár a hátsó rész és a rendelésre készített egyedi belső kivételével, a kombi teljesen megegyezik a gyári változattal, az autón nem találni gyári emblémát, csak a Castagna-Milano stúdió kézjegyét.