Suzuki hírek Genfből
Hirotaka Ono, a Suzuki igazgatóságának tengerentúli marketingért felelős tagja mondott beszédet az autószalon alkalmával. „Elköteleztük magunkat, hogy 2003 és 2007 között 10 új modellt mutatunk be. Ezt a sort tavaly a Suzuki Ignis nyitotta.” Hirotaka Ono még egy kis türelmet kért a kereskedők akadozó ellátása miatt. „Év végére megduplázzuk a Magyar Suzuki kapacitását és a gyár eléri az évi 200 ezer darabos termelést.”

Rendkívül sikeresen szerepel a JWRC kategóriában a Super 1600-os Suzuki Ignis, aminek a Magyarországon gyártott Ignis adja az alapját. A négyhengeres, 16 szelepes motor 8500-as fordulatnál 220 lóerős teljesítményt ad le. A versenyautó szintén látható Genfben.

Májusban a Liana és a Jimny modell is dízelmotort kap, így az Alto kivételével már minden modellhez kapható lesz öngyulladós erőforrás. A Liana idén ráncfelvarráson is átesett, amivel egy kicsit elegánsabb és egy csipetnyit sportosabb lett. A változás az autó elejét, valamint a belső teret érintette. A Liana állandó összkerék-hajtással is megvásárolható.

A koncepció autókat az S-Ride és a Landbreeze fantázianevű modellek képviselték. Az S-Ride egy négykerekű motorkerékpár-szerű jármű, amiben az egyetlen utas a sofőr mögött kap helyet. Az alumínium karosszériás S-Ride a városi közlekedést hivatott szolgálni, főként a fiatalok körében.

A Landbreeze egy környezetbarát szabadidőautó, amely kizárólag újrahasznosítható elemekből épült. A hajtásról egy alacsony fogyasztású, de elégséges nyomatékkal bíró hibrid motor gondoskodik. Az egymással szemben nyíló ajtók, a hosszú tengelytáv, valamint az elektromosan lenyíló küszöbök négy felnőtt részére is kényelmet nyújtanak. A motor 660 köbcentis, feltöltés nélkül. Teljesítményét nem közölte a gyár.