Nagyjából ötmillió forint körüli nyitóár sejthető egy manuális klímával, 1,6 literes 110 lóerős benzinmotorral és 9 légzsákkal felszerelt alapmodell esetén. Hivatalos forrásból még nem erősítették meg az árat, ezért sok-sok kérdőjellel vegyük számításba.
Magyarországon még alig több mint két éve árulják a Corolla Versót, Japánban viszont már négy éve fut – majdnem – ugyanez a típus. Az európai kihívások megváltoztak, állítólag nagy igény mutatkozik a hétszemélyes alsó középkategóriás egyterűek iránt. Ezért a Toyota nem az előző Corolla Versót igazítgatta, hanem egy teljesen újat tervezett Európa és Dél-Afrika számára. Ezt az autót már nem Japánból hozzák, hanem a Toyota minden szempontból tökéletesen megfelelő törökországi gyárából.
A Toyota állítása szerint ennél egyszerűbben nem lehet 5 ülést eltüntetni a csomagtartóban. Az Opel Zafira után szabadon Easy Flat 7-re keresztelt ülésállítás arra utal, hogy egyszerűen (easy) és teljesen sík padlót alkotva (flat) lehet az üléseket eltüntetni. Az öt darab hajtogatható szék önálló, és valóban egy-egy mozdulattal csukható össze. Ez elvesz valamennyi helyet a csomagtartóból, de kárpótol a fennmaradó 397 liter (vagy két üléssel 779 liter), és az a tudat, hogy az ülések mindig velünk vannak.
A motorkínálat alig változott: 110 lóerős az 1,6-os benzines, 129 az 1,8-as motor. Ez utóbbi azért lett gyengébb néhány lóerővel, hogy teljesíteni tudja az Euro IV-es károsanyag-kibocsátási normát. A 2,0 literes D-4D dízelmotor 116 lóerős, és Euro III-as. Később várható a D-CAT elnevezésű Euro IV-es dízelmotor megjelenése is. Érdekességként az 1,8-as benzinmotorhoz kérhetünk M-MT váltót is, ami tulajdonképpen egy robotizált ötfokozatú kézi váltó, teljesen automata vagy fél-manuális üzemmóddal.
A Toyota célja az új Corolla Versóval, hogy a Yaris, Corolla és Avensis mellett ez legyen negyedik húzómodelljük. Mivel a japán cég most időben reagált a modern kihívásokra, nagyon is valószerű a célkitűzés.