Többeket megérintett a rally hangulata, minél közelebbről próbáltak szurkolni kedvenceiknek, nem törődve holmi porral. Nem is volt semmi fennakadás a nézők miatt, mindenki tudta a helyét a pálya mellett, és nem kellett a szervezőknek ötvenszer szólni a biztonság miatt. Sötétedésig tartott a pályabejárás, sokan már felállították sátraikat, szervizbázisukat a másnapi versenyre.
Szombaton reggel nyolctól tízig ismét a tréningezésé volt a főszerep, így az is kipróbálhatta a pályát, akinek előző nap nem volt lehetősége. Igaz itt már felvezető autó kíséretében egymás mögött lehetett haladni, így gyakran volt fennakadás az utolérések miatt.
Tíztől már élesben ment a küzdelem. A kiírt 3 futam helyett csak kettőt vállaltak a szervezők, hiszen annyi nevezés érkezett, hogy a harmadik kör már sötétbe nyúlt volna, és több épített autónak nem volt világítása. Így a két körből a jobbik számított a végértékelésnél.
Kilenc kategóriában csaptak össze a versenyzők, igen izgalmas küzdelem folyt a dobogós helyekért. Közben a pálya szélén nyálcsorgató illatok terjengtek, főtt a gulyás, a pörkölt, kinek-kinek ízlése szerint.
Persze komolyabb versenyautók is részt vettek a versenyen, ifj. Gorácz Béla, aki tavaly a rallycross II. osztályú bajnokság 2. helyezettje volt, idei versenyautójával utaztatta a közönséget.
Tavalyi Opel Corsája pedig az amatőrök keze alatt sínylődött, hiszen többen ezzel az autóval indultunk a versenyen, külön kis harcot vívva. A pénteki edzést sajnos nem élte túl az autó, ugyanis csapágyas lett a motorja, de hajnali egyre ismét készen állt a gép, az akkor már aznapi futamokra. Ezúton is köszönet érte, hiszen nagy élmény volt újra küzdeni.
A délutáni körben már csak kevesen tudtak javítani idejükön, mert a sima föld már annyira kemény lett, hogy szinte korcsolyázni lehetett rajta a szétkenődött gumitól. A Knight Rider-ből ismerős csikorgó hanggal csúsztak a porban az autók.
Aki esetleg unatkozott, a pálya mellett kipróbálhatta a kvadozás szépségeit, úgy tűnt igen népszerű volt ez a program is, mivel délutánra az összes négykerekű le lett harcolva. Az eredményhirdetéskor a szokásoknak megfelelően az első hat helyezett kapott kupát, vagyis serleget, mivel itt nem spórolnak a díjazás mértékével.
Összességében remek csatát hozott ez a verseny is, reméljük a létszám sem fog apadni a jövőben, és akár kétnapos bemelegítésként is részt lehet rajta venni egy komoly hazai rally, vagy rallycross futam előtt.