Komplett irodát rendeznek be a hátsó részen, ha vevő úgy kívánja. Internet hozzáférés, fax, számítógép, DVD költözik az autóba
A légrugós futóművet csak átprogramozták, így került 15 milliméterrel alacsonyabbra a karosszéria
10 fotó
Tavaly a Genfi Autószalonon a Brabus bemutatta a Maybach átdolgozott változatát. A luxuslimuzin akkor 300 km/h végsebességére volt képes, mert az elektronika itt megállította. Év közben a dél-olaszországi Nardo pályán újabb teszteket végeztek és az autó itt már szabadon száguldhatott. A 2005-ös Brabus Maybach így minden eddiginél gyorsabb lett.

Az autó motorterében a széria 550 lóerős V12-es Mercedes blokk tuningolt változata dolgozik. Az új főtengelynek és az átdolgozott hüvelyeknek köszönhetően 5,5-ről 6,3 literre növelték a hengerűrtartalmat. Új dugattyúk, hajtókarok, vezérműtengelyek kerültek a motorba, átdolgozták a hengerfejet és fémkatalizátoros sportkipufogót szereltek rá.

Ahogy az E-osztályban, úgy a Maybachban is 640 lóerőt tud a motor 5100-as fordulatszám mellett. Mindez azonban eltörpül az 1750-es főtengely fordulatszámnál előálló 1026!!! newtonméter nyomaték mellett.

Ez az erő pedig sportautós dinamizmussal ruházza fel a súlyos limuzint. Mindössze 4,9 másodperc kell ahhoz, hogy álló helyből elérje a 100 km/h-t. Az autó a tiltás nélkül immár végsebességével is a legjobbak közé lépett, hiszen elegendő hely esetén 314 km/h-val is lehet száguldani.

A Dunlop fejlesztésének köszönhető, hogy nem kell a Brabus Maybach végsebességét elektronikus úton leszabályozni. A nagyteljesítményű abroncsokból előre 275/40 R21, hátra 315/35 R 21-es méretűeket szereltek fel.

Az új változat utastere is a fényűzésről szól. A legfinomabb bőr borítja az üléseket, a tetőkárpit szerepét akár Alcantara is betöltheti. Az eredeti képernyők helyére 38 centiméteres monitorokat szereltek, amelyeken DVD filmeket lehet nézni, illetve a számítógép kapcsolódik hozzá.