



Az autó motorterében a széria 550 lóerős V12-es Mercedes blokk tuningolt változata dolgozik. Az új főtengelynek és az átdolgozott hüvelyeknek köszönhetően 5,5-ről 6,3 literre növelték a hengerűrtartalmat. Új dugattyúk, hajtókarok, vezérműtengelyek kerültek a motorba, átdolgozták a hengerfejet és fémkatalizátoros sportkipufogót szereltek rá.
Ahogy az E-osztályban, úgy a Maybachban is 640 lóerőt tud a motor 5100-as fordulatszám mellett. Mindez azonban eltörpül az 1750-es főtengely fordulatszámnál előálló 1026!!! newtonméter nyomaték mellett.
Ez az erő pedig sportautós dinamizmussal ruházza fel a súlyos limuzint. Mindössze 4,9 másodperc kell ahhoz, hogy álló helyből elérje a 100 km/h-t. Az autó a tiltás nélkül immár végsebességével is a legjobbak közé lépett, hiszen elegendő hely esetén 314 km/h-val is lehet száguldani.
A Dunlop fejlesztésének köszönhető, hogy nem kell a Brabus Maybach végsebességét elektronikus úton leszabályozni. A nagyteljesítményű abroncsokból előre 275/40 R21, hátra 315/35 R 21-es méretűeket szereltek fel.
Az új változat utastere is a fényűzésről szól. A legfinomabb bőr borítja az üléseket, a tetőkárpit szerepét akár Alcantara is betöltheti. Az eredeti képernyők helyére 38 centiméteres monitorokat szereltek, amelyeken DVD filmeket lehet nézni, illetve a számítógép kapcsolódik hozzá.