Kizárólag ehhez a szériához készült az új légbeömlőkkel tarkított orrspoiler, az oldalsó levegőbelépő, a hátsó szárny és a diffúzor. Látványos, de funkció nélküli az F1-es versenyautókéhoz hasonló levegőbelépő cső, ami a hátulról a tető fölé emelkedik középtájon.
Technikailag a GT verzió nem tér el a hagyományos 3,2 literes verziótól. 280 lóerős a benzines szívómotor, maximális nyomatéka pedig 298 newtonméter. A hatalmas árkülönbséggel minden bizonnyal az új karosszériaelemek fejlesztési költéségének egy ötödét is megfizetik a vásárlók.
1990-ben mutatták be az első középmotoros, hátsókerék-hajtású NSX-et, amelynek legnagyobb különlegessége kizárólag alumíniumból készült karosszériája volt. Jelenleg a 3,2 literes motor mellett, 3 literes 255 lóerős változatban is kapható a kétülésés sportkocsi.