Ezt a tesztet az új autók az ESP segítségének köszönhetően általában könnyedén teljesítik, de a segéd elektronika nélkül is maximum megcsúszhatnak, fel nem szabadna borulniuk.
Az ADAC értékelés szerint az vezetett az autó felborulásához, hogy a felni az aszfalthoz ért. Egyesek azonban rossz szándékot feltételeznek a kísérlet mögött, mert az ominózus kerék -a bal első- eltérően a többi háromtól nem könnyűfém felni volt, hanem acéltárcsa. Erről azonban nem tett említést az ADAC, ám a képeket kinagyítva látszik.
Persze ez sem jelent kibúvót a Logan-nak a borulás alól, hiszen normál esetben a pótkerékkel is lehet 65 km/órával autózni. Felvetődött a kérdés, volt-e más eltérés egy normál Logan-hez képest, vagy törekedtek-e szándékosan a borulásra, mert a bal első ködlámpa hiánya korábbi sérülést feltételez.