A motorkínálatban két modern, benzines motor szerepel. A 3.2 literes 255 lóerős V6-os FSI, illetve a kétezer köbcentiméteres négyhengeres turbós 2.0 TFSI, mely 200 lóerőt ad le.
A korábbi modellből már ismert, 163 lóerős 1.8T motor is maradt a választékban.
Dízelből a 3.0 literes V6-os TDI változat lesz elérhető, 233 lóerővel és 450Nm-es forgatónyomatékkal.
Váltók közül az öt és hatsebességes manuális és az automatikus, fokozatmentes Multitronic közül lehet választani. A állandó összkerék-hajtású quattro változathoz a hatsebességes Tiptronic is rendelhető. Az új, erősebb motorokkal felszerelt autók lassításáról nagyobb átmérőjű féktárcsák gondoskodnak. Áttervezték a kormányzást is, precízebbé tették, ugyanakkor utazás közben több visszajelzést ad az útról a vezető számára.
[bekkep]Minden új A4-est önműködő, elektro-hidraulikus tetőmozgatással, automatikus légkondicionálóval, kétfokozatú légzsákkal, illetve elektromos tükrökkel, elektromos ablakokkal szerelnek fel. Felborulásnál az utasok biztonságára a hátsó ülések mögé épített, automatikusan kiugró keret vigyáz.
A tetőt 30km/óra sebességig, menet közben is lehet nyitni. Továbbra is vászontetővel gyártják az A4-es nyitott változatát, de opcióként olyan tetőt ajánlanak, amelyben új anyagok használatával sikerült a kabrióknál jellemzően nagy menetzajt a hagyományos, zárt autóknál megszokott szintre hozni.
Külön rendelhető a xenon fényszóró illetve a dinamikus kanyarfény, mely a sötétben történő kanyarodáskor tehet jó szolgálatot, de megtalálható az extrák listáján az esőérzékelős ablaktörlő és a sötétedéskor automatikusan bekapcsolódó fényszóró is.
Egyediségre sem lesz panasz, mert 13-féle fényezés és négyféle tetőszín közül választhatnak majd a leendő A4-es kabrió vásárlók.
Magyarországon 2006 tavaszától lesz megvásárolható az Audi új, nyitható tetejű autója.