Új típusú, biztonságosabb légzsákok
Főként az első ülésen utazók sérüléseinek csökkentése volt a cél az újítással.
A fejlesztés lényege, hogy a felfújódó légzsák nem egy, hanem két részből áll, melyek között kis rés van.

Baleset során így az arcra kisebb terhelés jut, a becsapódáskor fellépő fizikai erők főként a vállat és a felsőtestet érik. Elsőként a sportos Lexus IS 250-et szerelik fel evvel a „V” alakú légzsákkal, de idővel minden Toyota modellben alkalmazni fogják.

Hogy a motorosok se maradjanak védelem nélkül, a Honda a Goldwing típushoz ajánl légzsákot, szintén világelsőként. Négy darab gyorsulásmérő érzékelőt építettek az első villára, ezek tudatják a légzsákot vezérlő elektronikát az esetleges ütközésről.

Ütközés után azonnal felfújódik a szerkezet, így a vezető mozgási energiáját vagy teljesen elnyeli, vagy mérsékli, illetve megakadályozza a motoros másik járműbe való becsapódását.