Környezetbarát, mégis sportos lett az autó, hiszen a négyhengeres, 1.6 literes motor 150 lóerőt teljesít, amivel 6,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.
Teljesen hagyományos benzinmotort találunk a járműben, csupán a gázbefecskendezéshez szükséges átalakításokat végezték el rajta.
Csúcssebessége valahol 200 km/óra felett van, pontos adatot nem adott meg a gyár.
Szilárd, könnyűszerkezetű karosszériát terveztek a motor köré, amelyben különleges alumínium ötvözeteket és nagyszilárdságú acélt is felhasználtak, így a teljes autó tömege csak 850 kilogramm lett. Hála a moduláris tervezésnek, később két- és háromszemélyes változat is építhető belőle.
Biztonságos, kompozit üzemanyagtankot találunk a vezető háta mögött, melyre szükség is van a nagynyomású gáz hajtóanyag miatt.
Szénszálborítású alumíniumból készítették a 76 literes tankot, amely 36 kilogramm gáz befogadására képes. Ezzel a mennyiséggel 200 kilométert autózhatunk környezetbarát módon.
A gyár bízik abban, hogy a jövőben egyre jobban elterjednek a gázüzemű motorral hajtott autók, hiszen gáz elegendő mennyiségben található és használata kevésbé környezetszennyező, mint a benziné.
Jó hír a Magna Steyr számára, hogy egy nemrég megjelent német kutatás szerint 2020-ra a gázüzemű autók aránya elérheti a 4%-ot, és a gáz lehet a jövő egyik lehetséges üzemanyaga.
Potenciális vásárlóknak tekinti a gyár azokat, akiknek fontos a környezetük, akik szeretik a motorozás élményét, de jobban kedvelik ha négy keréken száguldanak és azokat, akik csak valami teljesen másra vágynak, mint amit eddig vezettek.