A P2 névre keresztelt autót a McLaren F1 tervezője, Peter Stevenson vetette papírra. A masszív, határozott ívek egyszerű formát rejtenek, ami alatt Subaru alkatrészek rejtőznek.
A motortérben 2,0 literes turbófeltöltéses boxermotor lapul, ami 300-350 lóerős teljesítménnyel kerül az autóba. A hajtáslánc is a japánoktól érkezik, így szimmetrikus elosztásban kapják nyomatékot a kerekek.
A menetdinamika sportautós lesz, ami nem elsősorban a teljesítménynek, hanem a könnyű építésnek köszönhető. Az autó tömegét maximum 1100 kilogrammra ígérik. Az autó végsebessége 260 km/óra körül lesz.
Technikai tudását olyan elemekkel szeretné bizonyítani a Prodrive, mint az elektronikus menetstabilizáló rendszer és a turbók késedelemi idejét (turbólyuk) csökkentő rendszer.
Az ALS-t (Anti Lag System) eddig csak versenyautóknál használták, mert erőteljes anyagi áldozattal jár a kipufogó gyors elhasználódása. Gázelvételkor az üzemanyag a kipufogóban gyullad be, és ez tartja forgásban a turbót, ennek jele a kipufogó végén kitörő láng. A turbó a következő gázadáskor késedelem nélkül reagál, nem kell megvárni, míg a kipufogógáz felpörgeti.
A futómű, a fékrendszer és a kormánymű szintén a Subaru Impreza csúcsváltozatából, a WRX STi-ből érkezik. Bár még csak három hónapos az ötlet, a Prodrive főnöke, Dave Richards már januárban be szeretné mutatni az autót, hogy bizonyítsa a csapat gyorsaságát és rugalmasságát. Sajnos a hírek szerint egyetlen bemutató darab készül majd a kocsiból, sorozatgyártást nem terveznek.