A szélvédő és a tető első fele egy folytonos üvegfelület, ezzel az utastér jóval tágasabbnak tűnik. Az üveg fej feletti részének sötétedése állítható, a vezető egy kapcsolóval változtathatja a tető fényáteresztő képességét. Üvegtető jut azonban a hátsó utasok fölé is. A B-oszlop mögött felül egy alaphelyzetben sík üvegpanel van, amit elektromos motor nyit és zár a repülőgépek fékszárnyához hasonlóan.
Ez háromféle célt szolgál: tető-légterelőként leszórítőerőt termel, eltéríti a légáramot a belső tértől, valamint nagymértékben megnöveli a hátsó utasok fejterét is. A panelbe napelemet építettek, amely segít a belső hőmérséklet szabályzásában és az akkumulátor töltésében is.
Bár elsőre nem látszik, de a Kabura nem kétajtós kupé, hanem három ajtaja van. A könnyebb beszállás érdekében a jobb oldalon egy kiegészítő ajtót is kialakítottak az első mögött. Ha az első ajtó nyitva van, gombnyomásra a második ajtó is hátrasiklik az útból. Ez a kialakítás nem véletlen, a Kabura ugyanis nem 2+2, hanem 3+1 üléses elrendezéssel készült.
Az autóban nincs kesztyűtartó és a műszerfalat is a lehető legkisebbre tervezték, így az első utasülést a vezetőénél mintegy 15 centiméterrel előrébb tudták helyezni. A jobb első ülés mögötti második utas így nagyjából ugyanakkora láb- és fejteret kap, mint elöl. A Kabura belső tere újrahasznosított bőr alapanyagából készült. A hulladék legnagyobb része itt a Nike márkájú sportcipők gyártásából származik. Az SSI bőr őrleménye minden színben festhető és nyomtatható.
Kétliteres dupla vezérműtengelyes motor van az orrban, amely hatfokozatú manuális váltón keresztül kapcsolódik a hátsó differenciálműhöz. Elöl 19, hátul 20 colos felniket illetve 245/35 R19 és 245/35 R 20-as gumikat kapott a kocsi.
„Ha a Kabura design-tanulmány sorozatgyártásba kerülne, valószínűleg sokkal inkább önálló termékként, semmint egy meglévő modellsorozat kiterjesztéseként jelenne meg.” – derül ki a sajtóanyagból, azaz nem az MX-5 kupé, sokkal inkább az RX-7 utódját sejthetjük benne.