Azt már hallottuk, hogy felszerelik nyolcfokozatú váltóval és később lesz belőle hibrid változat is. A Tokiói Autószalonon bemutatott LF-Sh-nál masszívabb megjelenésű autó elsőként 4,6 literes, V8-as benzines motorral mutatkozik be.
A közvetlen befecskendezéses erőforrás legnagyobb teljesítménye 380 lóerő lesz, azaz a Lexus felrúgja a Japánban szokásos maximum 280 lóerős teljesítmény önkorlátozást. A motor legnagyobb nyomatéka várhatóan 500 newtonméter lesz. A hátsókerék-hajtással az autó 5,5 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órát.
Persze a műszaki csemegék sem hiányozhatnak az autóból. Amin a BMW és a Citroën mérnökei még dolgoznak, azt a Lexus szériában adja. A parkolósegéd nem egy radar, vagy egy újabb kamera, hanem az a berendezés, amellyel az autó képes magától beállni a megfelelő helyre.
Persze a maximális luxust ezúttal is hozza az LS, az utasok masszírozós bőrfotelekben ülhetnek és személyre szabottan állíthatják be az üléseiket. A hifit továbbra is a Mark Levinson szállítja, ami immár 19 hangszóróból dübörög. Detroit után márciusban Genfben is bemutatkozik az LS, ám ott az elektromos motorokkal is hajtott 600h modell világpremierje lesz.