Kupéba bújtatott Impreza
A korábbi vázlatok után immár a fényképeket is megnézhetjük a Prodrive új modelljéről a P2-ről. A 3,9 méter hosszú autó 2,5 méteres tengelytávval készült, magassága viszont alig több mint 130 centiméter. Az acélból készült csővázra kompozit anyagból készítették el a karosszériaelemeket, így sikerült tartani az eredetileg is tervezett 1100 kilogrammos súlyhatárt.

Mindehhez pedig a Subaru 2.0 literes négyhengeres motorját párosították. A turbófeltöltős motor sem maradt érintetlen, a Prodrive versenytapasztalata itt is tetten érhető, beépítettek egy turbólyuk csökkentő rendszert. Az ALS-t (Anti Lag System) eddig csak versenyautóknál használták, mert erőteljes anyagi áldozattal jár a kipufogó gyors elhasználódása. Gázelvételkor az üzemanyag a kipufogóban gyullad be, és ez tartja forgásban a turbót, ennek jele a kipufogó végén kitörő láng. A turbó a következő gázadáskor késedelem nélkül reagál, nem kell megvárni, míg a kipufogógáz felpörgeti.

A Prodrive P2 maximális teljesítménye 349 lóerős, forgatónyomatéka pedig az Impreza WRC-éhez közeli 575 newtonméter. A kis súly és a nagy teljesítmény eredménye, hogy a kocsi kevesebb mint négy másodperc alatt eléri a 100 km/órát, a végsebessége pedig 280 km/óra. A hajtásrendszer is az Imprezából származik, amiben hatsebességes manuális váltó és szimmetrikus négykerék-hajtás szerepel.

A legtöbb autóban az elektronikus menetstabilizáló rendszerek a kerekek fékezésével és gáz elvételével térítik vissza a helyes irányba az autót. Ezzel szemben a Prodrive által kifejlesztett ATD (Active Torque Dynamics) az autó hajtásrendszerével, – felhasználva az aktív középső és hátsó differenciálműveket – ad nyomatékot a megfelelő kerekekre. Mindazonáltal ezzel elérhető, hogy az autó sokkal gyorsabb legyen kanyarban, hiszen a kanyar bemeneti részén az autó viselkedhet úgy, mint egy hátsókerék-hajtású, azaz nem tolja ki az orrát az ívről, kevésbé alulkormányzott, a kanyarból kifelé viszont már az első kerekekre juthat több nyomaték, „elsőkerekesként” húzva kifelé a kocsit. Ehhez persze szükség van az ABS jeladóktól érkező kerékfordulatszám és a kormányállás jeladók adataira is.

19 colos felnikkel szerelték fel a sportkocsit, mögöttük elöl 355, hátul 330 milliméteres féktárcsák vannak. De nem csak a hajtás és a fék teszi igazán gyorssá kanyarban a P2-öt, ahhoz állítható sportfutóművet is fejlesztettek. A lengéscsillapítók hangolásával a különböző útviszonyokhoz állítható a kocsi. Az egészen kiforrott képet mutató utastérbe két versenyülés és háromküllős sportkormány került, utóbbiban légzsák is van.

A műszerfal szintén ismerős lehet a Subarutól, de ennél jobb nem kell, hiszen sportautóhoz méltóan a fordulatszámmérő került a központi helyre. Továbbra is állítja a cég, hogy nem lesz sorozatgyártású verzió, de ha lenne az 40 ezer fontba, mintegy 15 millió forintba kerülne.