Az alapvetően gömbölyded kocsit a folyamatosan emelkedő övvonal láttatja sportosnak. Zárt testvérénél a kocsi erősebb kapott kanyarstabilizátorokat. Alapfelszereltségként az összes autót 17 colos könnyűfém felnivel szerelik, de a sportcsomagban a plusz spoilerek mellett szélesebb abroncsok és 18-as tárcsák is vannak. Eltérően az európai tendenciáktól, ez az autó vászontetős kabrió, melyet az elektromotorok egyetlen gombnyomás után 19 másodperc alatt nyitnak vagy csuknak.
Kétféle, változó szelepvezérléses motorral kerül piacra az Eclipse Spyder. A gyengébb a 2,4 literes négyhengeres 162 lóerővel. Ehhez ötfokozatú manuális váltó jár, de kívánságra négysebességes automatával is felszerelik. A Spyder GT-ben már vérpezsdítőbb, 3,8-as V6-os duruzsol, ami 260 lóerőt tud. A motor 350 newtonméteres maximális nyomatéka itt hatfokozatú kézi váltón át jut a kerekekhez, de felárért ötsebességes, kézzel is kapcsolható automata is kapható. Bár gyengének semmiképp nem nevezhető a GT, ennek ellenére nem gyorsul túl jól. Álló helyből, az adatok szerint hét másodpercre van szüksége, hogy elérje a 100 km/órát.
Felszereltségben az autó megfelel az amerikai igényeknek, szinte minden benne van, kezdve az elektromos extráktól a klímán át a tempomatig. Sőt, mindenki élvezheti a Rockford Fosgate 650 wattos hifijét, amely nem csak lejátsza az MP3-at, de az automata hangszínszabályzó felismeri, hogy nyitott, vagy zárt tetővel halad az autó és annak megfelelően szól a zene. Az utasokra négy légzsák, blokkolásgátló és elektronikus fékerőelosztó vigyáz.