Továbbra sem panaszkodhatnak a luxuscikkek gyártói, a fogyasztói lelkesedés növekedést gátló hatására, amig a többi gyártó visszaeséssel küzd, ők kaszálnak. A Porsche adózott eredménye 167,5 millió euró az üzleti éve januárral, azaz jövő héten záruló első felében, 13 százalékkal több az egy évvel korábbinál – közölték a cégnél pénteken előzetes becslésként. Az adó előtti eredmény 11,3 százalékkal 274 millió euróra gyarapodott 246,1 millióhoz képest.

A forgalom 15 százalékkal 3,25 milliárd euróra emelkedett. Az eladott kocsik száma 16,8 százalékkal 41 750-re nőtt, ezen belül egyes új típusok értékesítése 20-150 százalék közötti ütemben is szaporodott az egy évvel korábbihoz képest. Az egész üzleti évre több mint 90 ezer kocsi eladására számítanak a cégnél, az előző 88 379 után, írj a FigyelőNet.