Hibrid hajtáslánccal a két kocsinak elég mindössze 3,4 liter gázolaj 100 kilométerenként és szén-dioxid-kibocsátásuk is csak 90 gr/km. Mindkettő rekordnak számít az Európában legnépszerűbb alsó középkategóriás modellek körében. Ez a fogyasztás nagyjából 25%-kal, azaz vegyes használat esetén 100 kilométerenként 1 literrel jobb, mint a hasonló technológiára épülő benzines hibrid gépkocsiké.
A hibrid HDi modellekbe a legújabb generációs „Stop & Start”-rendszerrel kiegészített, részecskeszűrös 1.6 HDi motort építik be. Ezt elektromos motorral, áramátalakítóval, nagyteljesítményű akkumulátorral és egy új vezérlő elektronikával egészítették ki. Mindezek mellé robotizált manuális váltó jár.
A „Stop & Start”-rendszer segítségével akkor is használhatóak a kocsik, ha a nagyteljesítményű akkumulátorok teljesen lemerültek, ilyenkor hagyományos dízel autóként működnek. A rendszer lassításkor visszanyeri a mozgásból származó energiát, míg 50 km/óránál alacsonyabb sebességnél a „Zero Emission Vehicle”, azaz a teljesen elektromos üzemmód is használható. Ilyenkor a kocsi teljesen zajtalan és semmilyen káros anyagot nem bocsát ki. Autópályán, autóúton vagy hirtelen gyorsításnál az elektromos motor bekapcsolódik a hajtásba, amivel 35%-os többletteljesítmény érhető el.
2010-re várható a PSA dízel hibridek forgalmazása, de ez nagyban függ attól, hogy sikerül-e elérhetővé tenni őket a szélesebb vásárlóközönség részére. Ez csak akkor lehetséges, ha a hibrid dízel és egy hagyományos HDi modell között jelenleg fennálló árkülönbség a felére csökkenthető.