Forgatónyomatékát szintén növekedett, 560-ról 620 newtonméterre, amely 1950 és 5000-es fordulatszám között folyamatosan kiaknázható, a kocsi csúcssebessége 310 km/óra. Az új 911 Turbo hatfokozatú manuális váltóval 3.9 másodperc alatt gyorsul százra, és a kétszázas tempó eléréséhez is csupán 12,8 másodpercre van szüksége. Automatikus Tiptronic váltóval még jobb gyorsulást ígér a Porsche. 100-ig 3,7, 200-ig 12,2 másodperc alatt gyorsul, ha a váltással nem a vezetőnek kell bajlódnia.
Az új Porsche átlagfogyasztását 12,8 literre ígéri a gyár, ami egy tizedével kevesebb a korábbi modell fogyasztásánál, de persze ez csak elméleti jellegű tényező.
Első ízben rendelhető az autóhoz a ” Sport Chrono Package Turbo” opció, amely a vezető által kapcsolható gomb segítségével rövid, tíz másodperces időre 0,2 bar-ral megnöveli a turbónyomást. Így további 60 Nm-rel 680-ra növelhető a motor maximális nyomatéka.
Lassításáról elöl hat, hátul négydugattyús féknyergek és 350 mm átmérőjű, lyuggatott, hűtött tárcsák gondoskodnak. Lehetőség van kerámia fékrendszer rendelésére is, ami 17 kilogrammal könnyebb a hagyományos változatnál, emellett kiváló hő- és korrózióálló tulajdonságokkal is rendelkezik.
Az autó külsején nem változtattak sokat, a típusra jellemző formai jegyek megmaradtak. Hátul persze szélesebb lett a sárvédő, és újrarajzolták az ajtók mögötti légbeömlőket is, amik most sokkal hatékonyabban szállítják a levegőt az intercoolerekhez. Elöl az ovális bura mögött bi xenon fényszórók, alatta LED-es irányjelzők foglalnak helyet, a lökhárítóban pedig ködlámpákat helyeztek el.
Szintén újdonság a változó geometriájú
Hazánkban májustól lesz megvásárolható az autó, és előértékesítésben három darab már gazdára is talált.
A Genfi Autókiállításon még egy világújdonságot várhatunk a német gyártól, a 911 GT3-as személyében. Erről várhatóan majd csak a kiállítás első napján tudhatunk meg részleteket.