Ezzel újabb három modellel gazdagodik a sor, amelyekbe bekerül a korábban egy CLK DTM AMG-ben tesztelt 6,3 literes motor, a CLK esetében ugyanis a Coupét és a Cabriolet-t is felszerelik vele.
Bár ugyanarról a V8-as szívómotorról van szó ezúttal is, a CLS-ben az a korábbinál erősebb, 514 lóerős lett, a CLK modellekbe pedig „csak” 481-et teljesít. Ezzel a CLS-é a világ legerősebb és legnyomatékosabb szívó V8-asa, amivel mindössze 4,5 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órát. Mindkét esetben 7 fokozatú automataváltója juttatja a nyomatékot a hátsó kerekekhez.
Nem véletlen a CLK legyengítése, nem valószínű, hogy féket vagy futóművet nem tudtak volna alá tervezni, hanem így jobban megőrizhető a CLK DTM AMG és a CLK DTM AMG Cabriolet modellek exkluzivitása.
Keményebb hangolású futóművek és nagyobb fékek kerülnek a kocsikra, és persze a csomagolás sem hiányzik. Mindegyik modellre jutott a spoilerekből, a méretes felnikből és sportkipufogók sem maradnak ki. Az utastérbe bőrborítású sportülések és kormány jutott.