Ahogy korábban a zárt változatnál, úgy itt is dízelmotort kombináltak elektromossal. Ennek köszönhetően az autó annak ellenére is kevesebbet fogyaszt, hogy a pilóta nagyobb teljesítménnyel gazdálkodhat.
Az 1.6-os, részecskeszűrős HDi motor alaphelyzetben 109 lóerős, ha azonban az elektromotor is bekapcsolódik a hajtásba, 136 lóerő gyorsítja a kocsit, ami egy 2.0 HDi erejével azonos. Ennek ellenére a 2.0 HDi-nél 30 százalékkal alacsonyabb 4,1 literes átlagfogyasztást produkál az autó, és a károsanyag-kibocsátása is csökken. A 307 CC Hybride 11 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, végsebessége 195 km/óra.
Nagyteljesítményű akkumulátorokból nyeri erejét a villanymotor, de a telepeket a Toyota Prius-hoz hasonlóan nem kell külső áramforásról újratölteni. Fékezéskor illetve motorfék üzemben a rendszer a kerekek forgásából származó energiát visszatáplálja az akkukba. A rendszer képes rá, hogy az autó tisztán elektromos hajtással is üzemeljen, ehhez egy Stop-Start rendszerrel szerelték fel, ami 60 km/óra alatt képes leállítani és újraindítani is a motort. Ilyenkor teljesen zajtalanul lehet kocsikázni.
Az erőátvitelt elektronikus vezérlésű manuális sebességváltóra bízták, amely ahhoz kell, hogy az elektromos motort is be tudják vonni a hajtásba. Nincs kuplungpedál, a pilóta viszont választhat a teljesen automata üzemmód, vagy a szekvenciális használat között. Az autót a Genfi autószalonon mutatja be a nagyközönségnek a Peugeot.