Két turbófeltöltővel és a hozzájuk tartozó intercoolerrel 500 lóerőre pumpálták a 355 lóerős szívómotor teljesítményét. Ezzel pedig a gyári modellnél is erősebb a Gemballa GT 500. A motor maximális forgatónyomatéka 620 newtonméter 4000-es fordulatszám mellett, ami szintén jelentős növekedést jelent a gyári 400-as értékhez képest.
A GT 500 a nagyobb teljesítménynek köszönhetően mindössze 4,2 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás sebességet. A kilométeróra mutatója ilyenkor azonban még bőszen száguld tovább, és csak a 315-ös jelzésnél fejezi be útját. A nagyobb teljesítményhez keményebb futóművel és komolyabb fékkel szerelték fel a szakemberek a Porschét.
Elől-hátul 20 colos versenyfelniket találunk a GT 500-on, a tapadásért 245/30-as illetve 305/25-ös gumik felelnek. De nemcsak a gumiknak és futóműnek köszönhető a magasabb kanyarsebesség, hanem a szélcsatornában fejlesztett spoilereknek is. Elölre új lökhárító került, ez nemcsak nagyobb leszorítóerőt termel, de a hűtők és a fékek jobb hűtését is garantálja. Hátulra méretes GT spoiler került, míg oldalt új küszöbök vezetik a levegőt, illetve átalakították a csomagtartó fedelet is.